شمارش معکوس برای استقلال آغاز شده است

شمارش معکوس برای استقلال آغاز شده است

با نزدیک شدن به پایان قرارداد قرضی مهدی قائدی، این بازیکن بیشتر مورد توجه باشگاه های اماراتی قرار می گیرد. با توجه به حضور فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات و نتایجی که او با تیم اتحاد کلبا در کشورمان کسب کرد، دوباره توجه اهالی فوتبال کشور به سمت ستاره های ایرانی جلب شد.

درخشش مهدی کایدی در هفته های اخیر، علاوه بر گلزنی و تبدیل یک پنالتی برای استقلالی ها، باعث شد تا بار دیگر توجه برخی از تیم های اماراتی که اغلب در نیمه انتهایی جدول هستند، به سمت این بازیکن کشیده شود.

مهدی قیدی در آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر به صورت قرضی از امارات به شباب الاهلی رفت اما پس از ناکامی در فصل اول قرارداد پنج ساله خود، به صورت قرضی به استقلال بازگشت. این بازیکن که از ابتدای دور دوم تبدیل به بازیکن خطرناک، گلزن، گلزن و پنالتی شد تا تیر 1402 با استقلال قرارداد داشت و سپس بازیکن باشگاه شباب الاهلی است. ستاره استقلال که در دیدار با نساجی یکی از ارکان اصلی حملات استقلالی ها بود، بار دیگر زیر ذره بین عوامل اماراتی قرار گرفت.

با توجه به فاصله کمی تا پایان لیگ برتر فعلی و قرارداد این بازیکن با استقلال، به نظر می رسد باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد گایدی کار سختی داشته باشد. این بازیکن در این فصل با 850 هزار یورو به استقلال بازگشت که با احتساب قیمت یورو در بازار ارز ایران، مبلغ قراردادش برای این باشگاه رشد جهشی دارد. به همین دلیل و از آنجایی که بعید است این بازیکن بخواهد چنین تخفیفی به قرارداد خود با استقلال بدهد و در صورت افزایش 20 درصدی قرارداد کایدی با استقلال، این مبلغ برای بعدی حدود یک میلیون دلار خواهد بود. فصل رقمی که به سختی مورد رضایت مدیران باشگاه استقلال و بیشتر از آن اعضای مجمع باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت. مجموعه ای که اکنون به دلیل عدم پرداخت پول به آندره آ استراماچونی با مشکل جدی مواجه شده است. اما از سوی دیگر شمارش معکوس برای پایان قرضی فوق ستاره او بوچهری نزدیک است. بازیکنی که این روزها خیلی ها معتقدند استقلال این بازیکن را به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید