شناسایی و انهدام شبکه ضد انقلاب در استان اردبیل


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916602

سازمان اطلاعات حضرت عباس (ع) با صدور اطلاعیه ای در خصوص شناسایی و انهدام شبکه ضد انقلاب در استان اردبیل گفت: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی سایبری سربازان گمنام امام زمان (عج)، 3 نفر شبکه مرتبط با تحرکات ما و ضد انقلاب در شهر اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سازمان اطلاعات حضرت عباس(ع) استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شبکه ضد انقلاب در اردبیل خبر داد و گفت: طی اقدامات سایبری و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در حرم حضرت عباس(ع) ) سازمان اطلاعات. الف) استان اردبیل 3 نفر از اعضای شبکه وابسته به جریان های ضد انقلاب که با ایجاد گروهک ها قصد تخریب امنیت ملی، تخریب تاسیسات دولتی و نظامی با راکت مولوتف و ایجاد آتش را داشتند، در این شهر شناسایی شدند. اردبیل و دستگیر شدند.

در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) آمده است: این شبکه علاوه بر برنامه ریزی برای فعالیت های تخریبی، پیشقدم شده است تا با رسانه های ضد انقلاب ارتباط برقرار کند و با ایجاد حساب های کاربری متعدد در شبکه های اجتماعی، فعالیت های مجرمانه دیگری از جمله تشویش اذهان عمومی را انجام دهد. ، نشر اکاذیب، تهمت و هدف قرار دادن شورشیان وارد عمل شد.

سازمان اطلاعات حضرت عباس(ع) استان اردبیل اعلام کرد: قرارگاه سازمان اطلاعات سپاه با شماره تلفن 114 آماده دریافت اخبار و گزارشات امنیتی کلیه هموطنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید