شهادت سرباز پاسدار در چشمه زیارت زاهدان


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912730

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه جنایتکاران مسلح کوردل به گشت پلیس پاسگاه چشمه زیارت زاهدان و شهادت سرباز پاسدار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد کنبری گفت: ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حال گشت زنی در حوزه امنیتی بودند که ناگهان افراد نابینای مسلح با خودروی پژو 405 نقره ای به سمت ماموران تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تبهکاران مسلح پس از این حمله ناجوانمردانه به سرعت از محل متواری شدند اما بر اثر این تیراندازی مسلحانه، افسر پلیس بهزاد براهویی، فیض شهادت نائل و ستوان مهدی هاشم زهی مجروح شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گشت پلیس از ابتدا با تشکیل تیم ویژه و سرنخ های دریافتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران آغاز شد.

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور شروران مسلح در تیراندازی به ماموران امنیتی گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و با اراده قوی برای حفظ امنیت مردم و شهادت این پلیس سرافراز تا پای جان ایستاده ایم. سربازی برای مردم شریف استان است و به خانواده و بستگان تبریک می گوییم و زمان و مکان تشییع شهید به اطلاع می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید