شهادت همسر فرمانده انتظامی سراوان در قتل مسلحانه

شهادت همسر فرمانده انتظامی سراوان در قتل مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام فتنه گران مسلح، رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان به هلاکت رسید و همسر وی نیز که مجروح شده بود به شهادت رسید.

در پی کشته شدن و شهادت فرمانده انتظامی شهرستان سراوان صبح امروز توسط اشرار مسلح، همسر وی نیز در داخل خودرو هدف گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

به دلیل شدت جراحات ناشی از اصابت گلوله، پس از کمک کادر درمانی، متاسفانه دقایقی پیش بر اثر شدت جراحات، این خانم در بیمارستان جان باخت.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در سوءقصد مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و شهادت سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز به دلیل شدت جراحات وارده علی رغم تلاش ها مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. کادر پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان به همراه همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان های آن شهرستان به ضرب گلوله کشته شدند. سالها مانده است

سردار جلیلیان بار دیگر شهادت این دو عزیز از خانواده معظم فرجه، مردم شریف و پرسنل نیروی انتظامی جان برکف و خانواده های محترم این شهدا و سایر بستگان و مراسم تشییع و تدفین آن پاک را تبریک و تسلیت گفت. و پیکر پاک این شهدای گرانقدر متعاقبا اعلام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید