اقدامات مسلحانه در سیستان و بلوچستان/ شهادت فرمانده انتظامی سراوان + عکس

اقدامات مسلحانه در سیستان و بلوچستان/ شهادت فرمانده انتظامی سراوان + عکس

فرمانده پلیس سراوان صبح امروز در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی وی کشته شد.

خودروی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب استان سیستان و بلوچستان حوالی ساعت 7:10 صبح امروز در چهارراه ناهوق شهرستان سراوان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

بر اثر این حادثه و تیراندازی به خودرو با اسلحه کلاشینکف، رئیس پلیس سراوان جان باخت و همسر وی نیز که همراه وی در خودرو بود بر اثر اصابت دو گلوله مجروح شد.

قتل کور و شهادت فرمانده انتظامی سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه معین کردل و شهادت فرمانده انتظامی سراوان در یکی از خیابان های شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 7:10 صبح امروز رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان در حالی که به همراه خانواده خود در یکی از خیابان های این شهر در حال پیاده روی بودند. ، مورد هجوم دشمنان سی قرار گرفت و چهره ترسان کشته شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان به شهادت رسید و همسر وی نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی وی وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: تیم های تخصصی پلیس در محل حادثه برای آغاز اقدامات تخصصی و شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه حضور دارند.

حضور بازپرس ویژه قتل در محل شهادت فرمانده انتظامی سراوان

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده قضایی به دلیل شهادت فرمانده انتظامی سراوان و همسرش خبر داد.

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار میزان گفت: صبح امروز افراد ناشناس به سمت خودروی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان تیراندازی کردند که در نتیجه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان به شهادت رسید. و او یک زن است

وی افزود: بلافاصله بازپرس ویژه واحد قتل در محل حادثه حضور یافت و پرونده قضایی برای شناسایی عاملان این حادثه تشکیل شده است.

شمس آبادی افزود: تاکنون کسی در ارتباط با این حادثه دستگیر نشده است.1402021009182731427486324 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید