شهدا راه را به ما نشان دادند


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806152

نخستین یادواره 313 شهید مربی ورزش کشور با حضور معاون وزیر ورزش، روسای فدراسیون ها و به میزبانی فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، اولین یادواره 313 شهید مربی ورزش کشور با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و سازمان بسیج ورزشکاران روز شنبه این هفته در موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد. سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش، احمدی مدیرکل ورزش، میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و تعدادی از فدراسیون ها روسای جمهور در این مراسم حضور داشتند.

افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهید.

وی با بیان اینکه برای اصلاح سبک زندگی خود نیازمند ورزش هستیم، اما برای زندگی معنوی و کمال روح انسان نیازمند دستاوردهای معنوی هستیم که قطعاً بهترین موضوع فرهنگی و دستاورد معنوی جامعه است و تکریم شهید را می توانیم داشته باشیم. ارزش های معنوی و دویدن.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت مکرر یاد و خاطره شهدا گفت: جامعه به شاخص تعالی نیاز دارد که قطعا می تواند به تناسب نقشی که ایفا کرده است شاخص ایثار، صداقت، وفاداری به ولایت، عمل و … باشد. “

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در پایان با تشکر از شرکت کنندگان در برگزاری این برنامه گفت: پیام شهید شاید این باشد که اگر خود را نبیند و خدا را نبیند می توان بر مشکلات فائق آمد.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با تاکید بر اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه همه است، گفت: زمانی که در وزارت ورزش شروع به کار کردم مصادف با هفته تربیت بدنی بود. شهدای گمنام برگزار کردیم و خوشحالم که امروز این مراسم معنوی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی ادامه داد: هر بار به برکت نام و یاد شهدا گرهی از کار باز می شود چرا که ما چیزی ارزشمندتر از شهدا نداریم. امیدوارم بتوانیم یاد و خاطره شهدا به ویژه مربیان شهدا را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

کلهر تاکید کرد: همه کارکنان ما باید بیشتر از حرف زدن عمل کنند و با حرفشان عمل کنند. همانطور که شهدا کردند و در تاریخ ایران جاودان ماندند.

در این مراسم که با حضور بسیاری از چهره های ورزشی، سیاسی و لشکری ​​برگزار شد، فرزند شهید حسینی به بیان خاطراتی از پدر شهیدش پرداخت و از آرزوهایی که برای یافتن پیکر پدر گمنام خود در سر داشت گفت و مورد تجلیل فدراسیون ورزشی قرار گرفت. .

فدراسیون ورزش های همگانی از خانواده های ورزشکاران جانباخته تجلیل و به چند خانواده لوح سپاس و هدایایی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید