«راه شهدا ادامه دارد»؛ شعار امسال هفته یاد و خاطره شهدا


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812559

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری اعلام کرد:

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: هفته یاد و خاطره شهدا از 16 تا 20 اسفندماه اعلام شده است و تلاش می کنیم تا این هفته پر رنگ تر شود. «راه شهدا ادامه دارد» شعار امسال هفته بزرگداشت شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در نشست خبری امشب با تشریح برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در هفته بزرگداشت شهدا که در این بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: این بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری را در دستور کار خود قرار داده اند. : رهبر انقلاب اسلامی 40 سال دوم است که بر مقاومت تاکید دارند و معتقد به تبیین جهاد هستند. اسم همه چیز جهاد نیست. به گفته وی، دشمن تلاش می کند جای جلاد و شهید را عوض کند. از این رو جهاد تبیین نقش مهم و مؤثری در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دارد و رسانه ها عنصر مؤثر و مهمی در فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شوند و در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر هستند. ایثار و شهادت.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان ری 2 هزار و 953 شهید داریم که 160 نفر از آنها مدافع حرم هستند، مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در هفته یادواره شهدا را تشریح کرد و گفت: در شهرستان ری 2 هزار و 953 شهید داریم. از 6 تا 10 اسفند هفته یاد و خاطره شهداست و تمام تلاش ما این است که این هفته پر رنگ تر شود. «راه شهدا ادامه دارد» شعار امسال هفته بزرگداشت شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ادامه داد: در روز اول درختکاری در هر 20 منطقه را در دستور کار داریم و طرح شکرگزاری را نیز برگزار خواهیم کرد. ثبت نام معابر را به نام 22 اسفند خواهیم داشت و هیچ مانعی در ثبت نام معابر نداریم.

نصرالله گفت: همچنین برای خانواده شهدا پیامک ارسال و محفل انس با قرآن برگزار می شود. نامه به شهید از دیگر برنامه های این هفته است و به بهترین نامه اهدا خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه چهار عنوان کتاب با حضور نویسندگان و برگزاری شب عید توسط نهاد رهبری شهرستان، تجلیل از خانواده معظم شهدا در اوقاف شهرستان، حضور کارمند در نماز جمعه شهرستان و سخنرانی در مقام شهدا، هماهنگی با ارتش حضرت عبدالعظیم حسنی برای مراسم سرود خوانی، هتک حرمت عتبات عالیات ساعت 14، دیدار نمادین پدران شهید از همرزمان و خانواده شهید و تقدیر از شهدای 49 همسران از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت شهدا است که در این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید