گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه کشور و استان مازندران در هفته بسیج


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912330

عبدالمهدی حکشناس گفت: یادواره 230 شهید رسانه کشور و 25 شهید رسانه استان مازندران سوم آذرماه در ساری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمهدی حکشناس در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار داشت: یادواره 230 شهید رسانه کشور و 25 شهید رسانه استان مازندران پنجشنبه 12 آذرماه از ساعت 13 در ساری برگزار می شود. تا ساعت 15:00

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم در سالن همایش های زنده یاد سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود. .

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران افزود: این مراسم با تاکید بر شهید سید محمد حسین نواب، شهید مهرعلی حسینی، شهید غلامعلی لوکمانی شاهمیری و شهید هادی باغبانی برگزار می شود.

حکشناس گفت: تجلیل از خانواده شهدای رسانه، تجلیل از خبرنگاران، رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابودر، اجرای سرود و مداحی از جمله برنامه های این یادواره است.

نماینده بسیج رسانه استان مازندران از ایجاد نمایشگاه عکس بسیج خبری همزمان با یاد و خاطره شهدای رسانه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. رهبری مازندران.

حکشناس با بیان اینکه به همت بسیج رسانه استان مازندران در هفته بسیج برنامه های متنوعی در 22 مرکز شهرستان اجرا می شود، افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اصحاب رسانه، نمایشگاه عکس های خبری در بسیج حوزه، مسابقات ورزشی، تجلیل از خبرنگاران برجسته در یادواره شهدا، تجلیل از پایگاه های الگوی بسیج در شهرستان ها، برگزاری اردوی رسانه ای راهیان پیشرفت، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای، نشست مدیران رسانه با موضوع جهاد تبیینی از جمله موارد زیر است. برنامه هایی که به همت بسیج رسانه در هفته جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید