شهرداران ایده های خلاقانه ساری 2022 را اعلام کردند.


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815248

علی قاسمی گفت: مسئولان گردشگری باید شهرهای خلاق را شناسایی کنند و از ظرفیت و ایده آنها استفاده کنند و اگر به دنبال بیشترین بهره برداری از این رویداد هستیم، شهرداران باید سهم خود را از ساری 2022 مشخص کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، علی قاسمی امشب در نشست هم اندیشی و هماهنگی رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای اکو در شهرستان چالوس با حضور فرمانداران نوشهر و هالوس، معاون گردشگری، رئیس هیئت مدیره شهرستان چالوس. شورا، شهردار نوشهر، جمعی از روسای و مدیران ادارات و نهادهای شهرهای غرب مازندران، یحیایی، مشاور عالی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان دانشگاه میراث فرهنگی مازندران، صنایع دستی و گردشگری برای یادگیری در مورد فرصت های مختلف در غرب ما کشورهای منطقه ای و بین المللی. میزبان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چالوس گفت: مشکل ما در گردشگری روستایی ظرفیت و منابع نیست، بلکه مسئله اراده و حاکمیت است.
قاسمی افزود: با توجه به این اتفاق مهم در مازندران باید به دنبال بسته ای جدید و متفاوت باشیم و در گردشگری روستایی نیز باید حرف تازه ای بزنیم و همچنین با همت مسئولان استانی و شهرستانی و با مشارکت دانشگاه ها گفت و گو کنیم. “
وی خاطرنشان کرد: غرب استان قطب گردشگری مازندران است و امروز مشکل در ظرفیت و منابع نیست، بلکه در اراده و مدیریت و با توجه به این اتفاق مهم در استان است. ما باید بخش خصوصی، سازمان‌های گردشگری و سازمان‌های غیردولتی را فعال کنیم و بخش دولتی باید راه‌آهن‌ها و سیاست‌هایی ایجاد کند.
فرماندار چالوس ادامه داد: مسئولان گردشگری نیازمند شناسایی شهرهای خلاق و استفاده از ظرفیت و ایده آنها هستند و اگر به دنبال بیشترین دستاورد از این رویداد هستیم، شهرداران باید سهم خود را از ساری 2022 مشخص کنند تا شاهد اتفاق خوبی در استان باشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید