شهید تهرانی مقدم ایران را از هیچ به کشور موشکی تبدیل کرد


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912614

سردار کمالی در یادواره این شهید بزرگوار و 201 شهید شهرستان کیروکارزین گفت: شهید تهرانی مقدم ایران را از هیچ به کشور موشکی تبدیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، سردار حمید کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید تهرانی مقدم در یادواره شهید حسن تهرانی مقدم و 201 شهید شهر کیروکارزین گفت: شهید حسن تهرانی مقدم نه تنها یک سرباز بود، بلکه طبق گفته مقام معظم رهبری، عالمی وارسته، بی ادعا، مخلص و پاک بود.

وی با بیان اینکه شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جهان اسلام بود، گفت: مدت ها در زمان حیات شهید تهرانی مقدم هیچکس حتی تا زمان شهادتش او را نمی شناخت و این نشانه ایمان و ایمان بود. اخلاص این شهید.»

سردار کمالی ابراز داشت: آنقدر ایران را تحقیر کردند که در مجلس شورای ملی در زمان پهلوی در زمان ملی شدن صنعت نفت نخست وزیر کشورمان را مسخره کردند و گفتند حتی نمی توانی آفتابه کنی! اما شهید حسن تهرانی مقدم ایران را از هیچ به کشور موشکی تبدیل کرد.

وی گفت: جانشینان شهید طهرانی مقدم راه او را ادامه می دهند و در این زمینه افراد زیادی در کشور داریم که تا زمان شهادت گمنام هستند.

همرزم شهید حسن تهرانی مقدم و سردار سرلشکر قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در کشور چندین شورشی در شاهچراغ ایجاد ناامنی و شیطنت می کنند و مردم را شهید می کنند. این کار مردان ضعیف است و ما از آنها نمی ترسیم، اما از شهادت آمده ایم

به گزارش شیرازه ، یادواره شهید حسن طهرانی مقدم و 201 شهید شهرستان کیروکارزین با حضور سردار حمید کمالی رئیس قرارگاه سپاهیان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید تهرانی مقدم، خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده ارتش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات شهید الماسی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید