شوخی کلانوی با خسرو: مربی من شدی!

خسرو که با امیر کلانویی سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بود، احتمالا به دلیل آشنایی با تفکرات سرمربی سابق خود، کمک زیادی به ساپینتو در اتخاذ تفکرات تاکتیکی قهرمان پنج دوره لیگ برتر کرده است. به خصوص که خسرو پنج سال خوب را در کنار قلعهنوی سپری کرد و در تمام آن سال ها بار سنگین حمله تیم امیر را به دوش کشید.

در مراسم ابتدای بازی در حالی که امیر گالنووی برای استقبال از بازیکنان استقلال به سمت نیمکت این تیم رفت، دیالوگ جالبی بین آنها در شخص خسرو حیدری و بیژن طاهری شکل گرفت. قالنوی در حین چت با خسرو حیدری رو به بیژن طاهری کرد و به شوخی خسرو را به طاهری نشان داد و گفت: این برای ما مربی شده است!

شوخی جالبی که احتمالا به سابقه بالای کالنووی در فوتبال ایران برمی گردد. با نگاهی به لیست مربیان شاغل در لیگ ایران، مشخص می شود که بسیاری از شاگردان امیر اکنون به عنوان مربی و سرمربی در فوتبال ایران مشغول به کار هستند. جواد نکونام، مهدی رحمتی، مازیار زارع، فرزاد حسینکنی در کنار خسرو حیدری و قاسم حدادی فر از مربیان و مربیان مطرح لیگ هستند که تجربه همکاری با امیر کلانوی را دارند و اکنون به عنوان رقبای او روی نیمکت تیم های لیگ برتری می نشینند. هاشم بیک زاده که در حال حاضر به عنوان دستیار امیر در گلغر فعالیت می کند را باید به این لیست اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید