بعد از بازی پرسپولیس دخترم گفت تو محروم شدی

بعد از بازی پرسپولیس دخترم گفت تو محروم شدی

علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت در آبادان با انتقاد از عملکرد کمیته داوران گفت: اینکه یک هفته مانده به دیدار ما با پرسپولیس اینقدر درباره داوری صحبت می شود درست است؟ به کسانی که می‌خواستند این مسابقه را قضاوت کنند، فشار آوردند و خودشان هم گفتند به پرسپولیس بدهکار هستند و بدهی ما را پاک کردند.

او همچنین گفت: شما نمی دانید هوادارانی هستند که به خاطر صنعت نفت ضربه می خورند. به خصوص تیم ما، حتی یک امتیاز برای ما می تواند به ما کمک کند امیدوارتر کار کنیم.

مدیر تیم صنعت نفت آبادان درباره محرومیتش نیز گفت: هنوز به خانه نرسیده بودم که دخترم گفت تو محروم شدی! بازیکنی که می خواهد تصمیم بگیرد، می تواند 1-2 ماه طول بکشد تا تصمیم بگیرد، اما آنها خیلی سریع تصمیم گرفتند. گفتم شاید دلخور شده باشم اما وقتی فیلم را دیدم دیدم دقیقا همان چیزی را که آقای افشاریان گفته و به خبرنگاران گفته است، کپی می کنم. از کمیته انضباطی می خواهم همه را یک چشم داشته باشد. من حرف بدی نزدم و حتی به داوران هم خسته نباشید گفتم. من فقط حرف آقای افشاریان را تکرار کردم. به قضاوت مردم می سپارم و امیدوارم بین تیم اول و شانزدهم جدول تفاوتی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید