شوک استقلال؛ گزینه های نکونام پیشنهاد آبی ها را رد کردند!

شوک استقلال؛  گزینه های نکونام پیشنهاد آبی ها را رد کردند!

مشابه اتفاقی که در پرسپولیس و آل کثیر افتاد، حداقل 5 بار در استقلال این اتفاق افتاد. 4 بازیکن تحت تعقیب جواد نکونام که در لیست او بودند و به تیم های دیگر رفتند به پیشنهاد 15 میلیارد تومانی استقلال پاسخ منفی دادند و حتی برخی از آنها صراحتا به جواد نکونام گفتند که پیشنهاد مالی بهتری نسبت به سایر تیم ها دارند! منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون در واکنش به اعتراض افشین پیروانی گفت که تیم های پرسپولیس و استقلال نباید اعتراض کنند و بگویند که تیم های دیگر زمانی که هنوز قرارداد رسمی ثبت نشده است، بیشتر پول می دهند! اما به هر حال بازیکنی که قرارداد می بندد می داند چقدر امضا کرده و دیر یا زود کل مبلغ قراردادش را می گیرد.

استقلال شرایط بدتری نسبت به پرسپولیس دارد. در بدترین زمان ممکن مدیرعامل را عوض کردند. مدیرعاملی که مثل قبلی ها وارث کوهی از بدهی و بدهی است. در این شرایط تا امروز 5 بازیکن سرشناس که به صورت رسمی و غیررسمی با استقلال مذاکره کردند به پیشنهاد 15 میلیاردی این تیم پاسخ منفی دادند و همگی گفتند که پوشیدن پیراهن استقلال با چنین مبلغی برایشان کافی نیست. جواد نکونام شخصا با برخی از این بازیکنان تماس گرفت اما آنها با کمال احترام از سرمربی استقلال عذرخواهی کردند و تا امروز 4 بازیکن از این 5 بازیکن با تیم های دیگر قرارداد بسته اند!

به خاطر این مشکلات استقلالی ها مجبور شدند در جاهایی از بازیکنان سابق خود استفاده کنند و تا به امروز هیچ بازیکن سابق استقلال رسما و در نهایت جدا نشده و حتی سعید مهری که قراردادش را فسخ کرده بود بازگشته است. همین ماجرا برای حسینی، آرمان رمضانی، زواری، سجاد شهبازاده و احتمالاً عارف غلامی است که نظر جواد نکونام نسبت به 2 هفته پیش کاملاً تغییر کرده است!

از 5 بازیکنی که به پیشنهاد 15 میلیاردی استقلال جواب منفی دادند، 2 نفر به تیم های خصوصی یا نیمه خصوصی، دو بازیکن به تیم های صنعتی و یک نفر هم راهی لیگ قطر شده است. در واقع 15 میلیارد تومان پول کافی نبود که این افراد از کودکی ناگهان مستقل شوند!

دیدگاهتان را بنویسید