شوک نقل و انتقالات جدید برای استقلال

شوک نقل و انتقالات جدید برای استقلال

مهاجم سابق تیم استقلال در بازگشت به فوتبال ایران ترجیح داد پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند. او هفته گذشته اولین گل خود را برای سرخ پوشان مقابل سپاهان به ثمر رساند و در حالی که اخیرا بازگشتش به استقلال مطرح شده است، به نظر نمی رسد باشگاه تبریزی حداقل تا پایان فصل او را از دست بدهد.

این سوال در روزهای ابتدایی حضور کاوه در تراکتورسازی مطرح شد. برخی منابع از بازگشت او به استقلال در نیم فصل خبر دادند و اخیرا این بحث دوباره مطرح شده است. اما ایوب بهتاج در پاسخ همان موضع قبلی را نشان داد و تاکید کرد که قرارداد رضایی با تراکتور یک ساله است.

بهتایی در خصوص احتمال جدایی کاوه رضایی در پایان نیم فصل گفت: قرارداد کاوه رضایی با تراکتورسازی یک ساله است و تا پایان این فصل اعتبار دارد. توضیح بیشتری در این مورد ندارم.

البته قسمت دیگر سرپرست مدیرعاملی تراکتورسازی در این زمینه کمی مشکوک بود. جایی که گفت: چند هفته به نیم فصل باقی مانده و الان دلیلی برای صحبت در این باره نیست.

با توجه به تردد مهاجمان در ترکیب استقلال و البته نیاز تراکتورسازی به حضور کاوه رضایی، به نظر نمی رسد به این راحتی اتفاق بیفتد. البته اگر تراکتورسازی بتواند مهاجم خارجی مورد نظر خود را در نیم فصل به خدمت بگیرد و استقلالی ها مهاجمی را از دست بدهند، شاید شایعه امروز در آن روز به واقعیت تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید