شوک بزرگ برای بمب نقل و انتقالات استقلال؛ فوتبال این ستاره در آستانه نابودی است

شوک بزرگ برای بمب نقل و انتقالات استقلال؛  فوتبال این ستاره در آستانه نابودی است

کاوه رضایی مهاجم نیم فصل اول تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی با رویای پیوستن به استقلال قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرد. اتفاقی که بلافاصله با اعتراض مردم تبریزی مواجه شد و در نهایت کمیته وضعیت مفاد قرارداد این بازیکن را بررسی کرد. 30 بهمن سال گذشته با تصمیم خود فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور را غیرقانونی اعلام کرد.

همچنین طبق این رای کاوه رضایی به دلیل فسخ قراردادش با تراکتورسازی نمی تواند در نیم فصل برای این تیم یا هیچ باشگاه دیگری بازی کند و باید تا پایان فصل از میادین دور بماند. فصلی که برای مهاجم سابق تیم ملی هم همینطور است.

رضایی پس از این اتفاق، پرونده خود را با صدور حکم به کمیته استیناف برد که حالا فسخ قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی غیرقانونی بوده و رای کمیته اساسنامه در این مورد تایید شده است.

کاوه رضایی پس از چند ماه دوری از لیگ برتر احتمالا فصل آینده فرصت بازگشت به میادین را خواهد داشت اما قبل از آن باید رضایت باشگاه تراکتورسازی را نیز جلب کند. رضایی با توجه به اینکه فسخ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی غیرقانونی تلقی می شد، در صورت شکایت مجدد این باشگاه به کمیته اساسنامه در خطر محرومیت چند ماهه و پرداخت غرامت به باشگاه تبریزی قرار داشت، اما ظاهرا طرفین با این موضوع موافقت کرده اند. توافق.

دیدگاهتان را بنویسید