ستاره سرخ یک بمب نقل و انتقالات بزرگ است

ستاره سرخ یک بمب نقل و انتقالات بزرگ است

روبرت لواندوفسکی که در هفته های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد آینده حرفه ای اش مطرح شده بود و طبق گمانه زنی های رسانه های اسپانیایی مقصد بعدی او می تواند بارسلونا باشد، حالا روزنامه کاتالانی گزارش داده که مهاجم لهستانی آماده بازی زیر نظر ژاوی است. هرناندز

به گزارش روزنامه کاتالان “اسپورت”؛ بارسلونا با لواندوفسکی 33 ساله به توافق شخصی دست یافت. بر اساس این گزارش؛ ماشین گلزنی باواریایی ها قصد دارد در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند و به جمع آبی ها بپیوندد اما بارسا برای انجام این انتقال باید مدیریت باشگاه بوندسلیگا را متقاعد کند.

اسپورت مدعی شده است که بارسلونا آماده است برای جذب لواندوفسکی از بایرن مونیخ 60 میلیون یورو بپردازد تا این مهاجم لهستانی را تابستان آینده به جمع کاتالان ها اضافه کند. پس از کسب جایزه بهترین بازیکن جهان در دو سال اخیر متوالی، قرارداد فعلی او با بایرن مونیخ در پایان ژوئن 2023 به پایان می رسد.

این سایت قبلا “90 دقیقه” را گزارش کرده بود. منچستریونایتد همچنین علاقه مند به جذب مهاجم باواریایی است که با مدیر برنامه های او تماس گرفت تا احتمال حضور او در بازار نقل و انتقالات را جویا شود.

مسئولان بایرن مونیخ ارلینگ هلند را جایگزین احتمالی لواندوفسکی می دانند اما برای جذب این مهاجم نروژی باید با باشگاه هایی مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی رقابت کند.

لواندوفسکی در 37 بازی در 37 بازی برای بایرن مونیخ 45 گل و برای هم تیمی هایش 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید