بمب بزرگ نقل و انتقالات در تبریز

سلتا دیگر سامان را نمی خواهد

در نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اروپا، سلتاویگو در لالیگا اصرار داشت که سامان کودوس را به خدمت بگیرد اما هافبک ایرانی از دستمزد بالای خود چشم پوشی نکرد و به همین دلیل این انتقال رد شد. شاید اگر کودوس به لالیگا برود، انتصاب او برای فصل آینده مشخص شود. سلتاویگو اکنون دیگر علاقه ای به جذب کودوس ندارد.

پیشنهاد از سراسر جهان

سامان قدوس که سابقه بازی در اوسترشوند سوئد و آمیان فرانسه را در کارنامه دارد، اکنون مورد توجه تیم های مختلف جهان قرار گرفته و حتی ممکن است پایش را به فوتبال آسیا باز کند. به گزارش سایت اکسپرسن، کودوس در رادار تیم هایی از لیگ آمریکا، قطر، عربستان سعودی و امارات است، در حالی که گفته می شود تیم های لیگ برتری نیز او را می خواهند.

مالمو هنوز کار می کند

از طرفی تیم مالمو سوئد مدت هاست وضعیت قدوس را زیر نظر دارد تا این بازیکن را به شهر محل تولدش بازگرداند. جورجسون، مدیر فنی مالمو گفت: سامان اهل این شهر است و بارها با او ملاقات کرده ایم، اما عجیب است که او هرگز در مالمو بازی نکرده است. او از جوانی با استعداد بود، اما حرفه اش کمی متفاوت بود. ما دوست داریم قدوس را در اختیار بگیریم اما او هنوز به پیشنهاد ما پاسخ نداده است.»

شفیلد تعقیب مقدسین

شفیلد یونایتد با درخشش در چمپیونشیپ موفق شد به لیگ برتر صعود کند. این تیم به دنبال بازیکنانی است که کمتر در تیم های لیگ برتری خود بازی کرده اند. از جمله این بازیکنان می توان به سامان کودوس اشاره کرد که در هفته های اخیر به شفیلد یونایتد لینک شده و مذاکراتی بین طرفین انجام شده است.

تراکتور مشتری سامان

کودوس که سابقه بازی در تیم ملی ایران را نیز دارد را می توان سهمیه آسیایی دانست و این یکی از دلایلی است که انتقال نهایی او به عربستان، امارات، قطر و حتی ایران را تسهیل می کند. زیرا جایگزین سهمیه بازیکنان بین المللی در این کشورها نمی شود. در روزهای اخیر شایعه ای در تبریز مبنی بر علاقه تراکتور به جذب قدوس و پیگیری هافبک بلند قامت ایرانی مطرح شده است. با این حال بعید است سامان تصمیم بگیرد در لیگ ایران بازی کند و پیشنهاد باشگاه های ایرانی را بپذیرد. این چیزی است که نزدیکان قدس سره می گویند و تاکید می کنند. بنابراین باید فعلا حضور قدوس در لیگ ایران را رد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید