شکایت استقلالی کار پرسپولیس را به فیفا می دهد؟

شکایت استقلالی کار پرسپولیس را به فیفا می دهد؟

سیدمهدی سیدصالحی سرپرست پدیده خراسان درباره درخواست پرسپولیس گفت: برای پرداخت این پول اقداماتی انجام شده است.

سیدصالحی افزود: در صورت ادامه این روند از سوی باشگاه پرسپولیس، اگرچه برای هواداران این تیم احترام قائل هستیم، اما مجبور خواهیم بود برای احیای حقوق هواداران خراسانی در شهر خودرو اقدامی نکنیم. طبق رای هیات محترم تجدیدنظر باشگاه پرسپولیس پرداخت این طلب 10 روز به طول انجامید اما اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: در رای هیات تجدیدنظر به صراحت آمده است که طبق مقررات انضباطی پس از گذشت 10 روز از ابلاغ حکم و ادامه عدم پرداخت، مجدداً امتیاز و جریمه کسر می شود و تنها در صورت پرداخت این بدهی. پنجره نقل و انتقالات امروز اعلام می شود امروز اعلام شد پنجره این تیم با پرداخت بدهی کالدرون باز است اما باید بگویم ادعای باشگاه پدیده از این تیم همچنان پابرجاست و طبق تصمیم هیات مدیره پنجره تجدیدنظر تا زمان تایید پرداخت این ادعا به باشگاه پدیده باز نخواهد شد. در صورتی که کمیته استیناف و کمیته وضعیت بازیکنان این تصمیم را نقض کنند، باید از قانون باشگاه به فیفا شکایت کنیم، زیرا بدیهی است در دو و یک نیم ساله می توان اقدام موثری از پرسپولیس کرد.

سیدصالحی افزود: باشگاه پرسپولیس از حضور گل محمدی درآمد زیادی به دست آورده و دور از اخلاق است که بعد از این همه مدت همچنان نسبت به تعهدات مالی که در قبال ما دارند کوتاهی کنند. از هیات تجدیدنظر که همواره در اجرای قانون قاطع بوده است، تنها انتظار می رود که بلافاصله نسبت به برداشت امتیاز از پرسپولیس و جریمه مجدد این باشگاه به نفع باشگاه اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید