شکایت حبیب رضایی از دو بازیگر زن سینما / عکس

شکایت حبیب رضایی از دو بازیگر زن سینما / عکس

وی افزود: امروز از سوی متهم ضرب و جرح شکایت شده است. قوه قضائیه به دور از هیاهو به پرونده رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد. به گفته سخنگوی قوه قضاییه، تا به امروز هیچ شکایتی از سوی «بازیگران مدعی حمله» صورت نگرفته است.

پس از تشکیل این جنبش و هیئت پنج نفره، دامنه این حرکت به شدت افزایش یافت. شبنم فرشادجو در روزهای منتهی به جشنواره فیلم کن با انتشار پستی با استفاده از تصاویر صفحه اینستاگرام متهم به نام me_too_movement_iran و ترانه علیدوستی با حمایت فرشادجو، استوری خود را بازنشر کرد.

به گزارش اقدامات بعدی مشرق، حبیب رضایی یکی از متهمان طی چند روز گذشته از طریق سایت me_too_movement_iran از شبنم فرشجو و ترانه علیدوستی شکایت کرده است.

لازم به ذکر است که جنبش 800 زنان بر اساس افشاگری های صفحه اینستاگرام ایرانیان میتو با عنوان (me_too_movement_iran) مدت هاست که اتهاماتی را علیه سازندگان فیلم بدون ذکر نام عامل منتشر کرده است. مهاجرت کرد و در خارج از کشور زندگی کرد، موفق شد.

وی به عنوان مجری این صفحه بارها با رسانه های مورد حمایت عربستان سعودی مصاحبه و افشاگری کرده است.

پس از فعالیت در این صفحه و انتشار داستان های آزار جنسی بدون انتشار نام متجاوز، پس از انتشار 5 داستان از یکی از بازیگران سینما، سمیه میرشمسی دستیار کارگردان و برنامه ریز فیلم، مطلبی را علیه هدف منتشر کرد. بازیگر در صفحه خود me_too_movement_iran .

انتشار این داستان منجر به تشکیل جنبش 800 زن شد. ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد، هانیه توسلی و مارال جیرانی رهبری پنج نفره جنبش را تشکیل دادند و قبل از جشنواره فیلم کن بیانیه ای صادر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید