شکست استقلال مقابل تیرخلاص بازیکن سابق پرسپولیس

اما در سومین دیدار روز نخست، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران بود که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود اصفهانی به پایان رسید.
استقلال در این دیدار با علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (54 محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (83 زورایی)، امید حمیدی فر (54 آرش رضاوند)، پیمان بابایی (77 مهدی قادی) ) )، کوین یاماگا و ارسلان مطهری (سجاد شهبازاده 83) وارد زمین شدند.

ترکیب اصلی استقلال در دیدار با سپاهان
این دیدار در شرایطی آغاز شد که استقلال در بازی دور اول در سپاهان شکست خورده بود و برای انتقام این شکست به اصفهان رفته بود و فاصله خود را با بالای جدول کم کرد. اما رقیب زردپوش با هدف تکرار پیروزی در دایره قدمی در میدان گذاشت.
نیمه اول این دیدار دو تیم با سرعتی مناسب دنبال شد و استقلال یک موقعیت طلایی را از دست داد و سپاهان دو موقعیت خوب را از دست داد. در دقیقه 7 سپاهان اولین موقعیت جدی و خطرناک را مقابل دروازه استقلال ایجاد کرد که ضربه سر امید نورفکن به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. سپاهانی ها باز هم دروازه استقلال را به صدا درآوردند تا توپ ها به جای دروازه به دروازه برخورد کنند.
اما یکی از بهترین صحنه های نیمه اول، دویدن دیدنی یاماگا از خط میانی بود که موقعیت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد، اما در محوطه جریمه با ضربه آخر دقت لازم را نداشت و البته انتشار عالی پیام المفید باعث شد. توپ را مهار کرد و او یک گل از استقلال گرفت. این اتفاق در دقیقه 14 نیمه اول رخ داد.
هر دو تیم در ادامه موقعیت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردند اما نتوانستند ضربات پایانی را به گل تبدیل کنند، بنابراین نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اولین موقعیت جدی مسابقه زمانی که نورافکن به تیر دروازه برخورد کرد
نیمه دوم جذاب و دیدنی بود و سپاهانی ها در چهار دقیقه از بازی شوت خود را به محوطه سوم دفاعی استقلال صاحب ارسال کردند که اشتباه کرد و به جای دفع توپ، توپ را وارد دروازه کرد. گل و سپاهانی ها یک گل زدند.
اما این گل دیری نپایید و یمگا که بهترین بازیکن استقلال در این بازی بود، از اشتباه مدافع سپاهان استفاده کرد و توپ را از درون محوطه و از بالای دروازه برای ارسلان مطهری ارسال کرد و او به دروازه خالی ضربه زد. با پایی آرام بازش کنید تا کار دانلود شود و همه چیز از نو شروع شود.
در ادامه هر دو تیم با حمله و سرعت ادامه دادند و موقعیت هایی خلق کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه دوم وقت اضافه سیاوش یزدانی شهریار موگانلو را در محوطه جریمه به زمین آورد تا داور این دیدار اکرامی نمایش پنالتی.
رامین رضایان که در جام جهانی مقابل ولز گلزنی کرد، آن ضربه را به گل پیروزی سپاهان تبدیل کرد و زردپوشان اصفهانی با تکرار این برد سه امتیاز ارزشمند دیگر به اندوخته خود اضافه کرد تا در فاصله 30 امتیازی پرسپولیس قرار بگیرد. .
شاگردان محمد ربیعی در رفسنجان میزبان تیم نساجی مازندران بودند که دیداری سخت و باکیفیت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید لطیفی در دقیقه 49 برای مس رفسنجان گلزنی کرد و حامد شیری در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.
در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال ملوان انزلی میزبان پیکان تهران بود. تک گل دانش آموختگان مازیار زارع را سهیل فداکار در دقیقه 79 به ثمر رساند.
برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه 30 دسامبر
* عسل کرمان – روغن مسجد سلیمان; ساعت 15:00
* پرسپولیس – ذوب آچان; ساعت 4:30 بعد از ظهر
* صنعت نفت آبادان – فولاد; ساعت 5:30 بعد از ظهر
شنبه اول فوریه
* تراکتور – گل گهر سیرجان; ساعت 15:00
* پنکه – آلومینیوم اراک; ساعت 15:00

دیدگاهتان را بنویسید