شکست سکوهای مستقر در آزادی؛ احتمال سقوط وجود دارد


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901069

مدیر برکنار شده ورزشگاه آزادی گفت: شکست سکوهای آزادی ایجاد شده و احتمال فروپاشی آن وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد مددی مدیر سابق ورزشگاه آزادی وی درباره وضعیت سیستم برق ورزشگاه آزادی گفت: گزارشات و بررسی های میدانی را بر اساس شواهد و شواهد تهیه کردم و عصر همان روز پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به مراجع ذیربط ارائه کردم و در آینده نیز گزارش دیگری تهیه خواهم کرد. گزارش وزارت ورزش

وی افزود: قدمت سیستم برق و امکانات ما است ورزشگاه آزادی تقریباً نیم قرن می‌گذرد، و با آن کابل‌های برق روغنی که اکنون باید در موزه‌ها پیدا کنیم، این یک چالش مهم است. در این مدت یک سال و 5 روز در این سمت بارها به شرکت توسعه نامه نوشتم و در مورد قطعی برق و خطر احتمالی تذکر لازم را دادم. حتی با بهاروند، مدیرعامل موقت سازمان لیگ نامه نوشتم و گفتم که لازم است مسابقات در نور طبیعی برگزار شود. همچنین به قشقایی مدیرکل حراست استان تهران اعلام کرده ایم که امکان برگزاری مسابقات زیر نور وجود ندارد. به گزارش نامه ما، کمیته ورزش هیئت تامین تصمیم گرفته است که مسابقات در نور طبیعی برگزار شود.

مددی ادامه داد: اما دیدیم که مدیرعامل شرکت توسعه نامه ما را قطع کرد و اعلام کرد که مسئولیت هر اتفاقی را به عهده می گیرد. در ضمن مسئول مستقیم وقایع در ورزشگاه آزادی آقای عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و توسعه هستند و در این مدت نامه های زیادی برای ایشان ارسال شد که متاسفانه جامعه پاسخگو نبود. البته آنها اخیراً یک پیمانکار پیدا کرده اند و اکنون در حال حفاری و غیره هستند. و امیدوارم این اتفاق بیفتد و 50 سال دیگر سیستم برق ما به روز و جدید شود.

مدیر سابق مجموعه ورزشی آزادی تهران درباره شرایط امنیتی این ورزشگاه گفت: ورزشگاه آزادی پدیده «سقوط سکوها» مواجه شده است و با توجه به عمق وجود در زیر این سکوها، احتمال آسیب و تصادف وجود دارد.

وی ادامه داد: اخیرا با پیگیری های انجام شده، 15 پهنه از 69 پهنه برای سبک سازی اعلام شده است، اما این کافی نیست و باید تمام 69 پهنه سبک سازی شود. ورزشگاه آزادی پویا و فعال باشید. من تحقیقاتی انجام دادم و ورزشگاه بزرگ دنیا هر 25 تا 30 سال یکبار بازسازی می شود، اما 50 سال است که این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ نداده است. برخی هنوز باور ندارند و برخی آن را شیطانی می دانند، اما آیا می توان به مردم دروغ گفت؟

مدی که دیروز با تصمیم مدیرعامل این شرکت توسعه و تجهیز مدیریت ورزشگاه آزادی وی به دلیل وضعیت چمن ورزشگاه آزادی اخراج شد، خاطرنشان کرد: عمر چمن ورزشگاه آزادی 21 ساله است، عمر مفید چمن 5 تا 7 سال است، بخشی از سیستم زیر چمن آسیب دیده است و باید در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید