شیراز میزبان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت بود


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909473

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت سومین دوره خود را با عنوان «تئاتر رادیویی» در شیراز برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت سومین دوره خود را با عنوان «تئاتر رادیویی» در شیراز برگزار می کند.

پیش از این قسمت اربعین با عنوان «زخم عتیق» با اجرای گروه های نمایشی در پیاده روی اربعین برگزار شد. پس از آن بخش «تئاتر خیابانی» با حضور سیزده گروه منتخب به صحنه اجرا در یزد راه یافت و اکنون نوبت به بخش «تئاتر رادیو» رسیده است.

از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، یازده گروه برای حضور در بخش «تئاتر رادیویی» پذیرفته شده اند.

اسامی آثار پذیرفته شده برای حضور در مرحله نهایی بخش رادیو تئاتر شیراز به شرح زیر است:

«اخماز» از اردبیل به کارگردانی شهید مجتهدزاده اردبیلی «در دل خاک» از تهران به کارگردانی دنیا فتحی «در لانه زنبور» از تهران به کارگردانی صادق وفایی «روایت خطی زیبا ناتمام» از قزوین به کارگردانی بهاره کاظمی «زنده یا عشق» از تهران به کارگردانی ناصر کریمی نیک، «آخرین گره» از همدان، به کارگردانی بهنام میرزایی، «مجنون» (پل حمید) از تبریز، به کارگردانی علی حسین خلی زاده، «نامه های شارجی» از شهر روزان، به کارگردانی نسا. بخشی، «نفس ها در باران» از اراک، کارگردانی بهمن پارساآرا، «بیست و یک دقیقه بامداد» رشت، کارگردانی، صادق حسین پور «هلال ماه را دیدم» شیراز، کارگردانی آرش جمال الدینی «تئاتر رادیویی» نمایش های ” بخشی از هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت از 26 تا 30 آبان ماه 1401 در شیراز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید