صدای انفجارهای پی در پی در شمال اربیل عراق را بشنوید


ساعت: 00:15
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820147

صدای انفجارهای متعددی در شمال غربی اربیل عراق شنیده شده است و برخی منابع تایید کرده اند که دو انفجار در شمال اربیل شنیده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صابرین نیوز، دست کم دو انفجار در شهر حبات واقع در شمال غربی اربیل عراق شنیده شد و برخی رسانه های اقلیم کردستان این خبر را منتشر کردند.

یک مقام محلی به کردستان 24 گفت که صدای انفجارها بر اثر اصابت راکت به طور قطعی نمی توان گفت و منبع صداها هنوز مشخص نیست.

با این حال، منابع دیگر گفتند که صدای انفجار مربوط به حمله موشکی به پایگاه ارتش زلیکان ترکیه در شمال عراق است. همزمان گفته می شود گروهی به نام احرار سنجار مسئولیت حمله موشکی به مواضع ارتش ترکیه را بر عهده گرفته است.

پیشتر گروه های مقاومت عراق نسبت به حضور نظامی ترکیه در عراق هشدار داده بودند و این دومین بار در سه روز گذشته است که مواضع ارتش ترکیه در عراق مورد حمله قرار می گیرد.

از سوی دیگر منابع به طور غیررسمی می گویند که پالایشگاه نفت اربیل هدف قرار گرفته و مالک این پالایشگاه همان فردی است که ماه گذشته ویلای او توسط سپاه پاسداران گلوله باران شد. سپس اعلام شد که ویلایی که توسط موشک فاتح ایران بمباران شده است در واقع میزبان نشست عوامل موساد و کارمندان سازمان جاسوسی ترکیه MIT بوده است و چند روز بعد شواهدی از برگزاری چنین نشستی در عراق وجود دارد. با افسران امنیتی اسرائیل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید