صدای آژیر برای حمله هوایی در کیف و انفجارهای قوی در خارکف


زمان: 03:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814420

در حالی که جنگ در اوکراین وارد چهاردهمین روز خود می شود، رسانه های محلی از حملات هوایی در کیف پایتخت اوکراین و همچنین انفجارهای قوی در خارکف خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس گزارش رسانه های اوکراین نیمه شب چهارشنبه آژیر در پایتخت اوکراین به صدا درآمد و پس از مدتی صدای آژیر قطع شد.


در همین حال، به گفته مقامات اوکراینی، محاصره شهر بندری ماریوپول در جنوب اوکراین ادامه دارد و به گفته مقامات اوکراینی، 17 نفر در حمله هوایی روسیه به بیمارستانی در این شهر زخمی شدند.

از سوی دیگر مقامات اوکراینی از صدای چند انفجار بزرگ در شهر خارکف خبر دادند.

به گزارش ایرنا، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در تازه ترین گزارش خود از زخمی شدن حدود 908 غیرنظامی نیز در این جنگ خبر داد.

آخرین گزارش سازمان ملل نشان می دهد که تعداد تلفات غیرنظامیان در اوکراین در مقایسه با آمارهای قبلی 46 نفر افزایش یافته است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنج‌شنبه ۲۴ فوریه، در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، اقدام نظامی در دونباس را اعلام کرد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه بازگردند.

با ادامه جنگ در اوکراین، جریان واکنش های جهانی به این رویداد با فشار دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم های بین المللی علیه روسیه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید