صدور سند یک برگی 50 دقایقی زمین وقفی رودان


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900298

محمدی گفت: وقف درخت پرثمر فردا است و این امر الهی برای همیشه برای وقف مفید است و با توجه به اینکه سبک زندگی در جامعه در حال تغییر است باید الگوهای جدیدی در امر وقف ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیان محمدی در گفت و گو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته اهدای رودان اظهار داشت: انفاق درخت پرثمر فردا است و این امر الهی برای اهدای همیشه مفید است و با توجه به اینکه تغییر در سبک زندگی در جامعه ایجاد می شود. در رابطه با اهداء، مدل های جدیدی نیز باید ایجاد شود.

وی افزود: از 553 موقوفه در شهرستان رودان 55 موقوفه درآمدزا داریم و مسجد جامع رودان و شهید بهشتی حسینی از موقوفات برجسته شهرستان هستند.

رئیس کمک ها و امور خیریه رودان ادامه داد: بیشترین کمک های مردمی در شهرستان تجاری و کشاورزی است که شامل باغات و کشاورزی می شود.

محمدی از تبدیل بیش از 50 هکتار اسناد دفتر اهدا به یک برگ خبر داد و گفت: برای اثبات وقف نیز پرونده تشکیل داده ایم که در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز نشاط معنوی، آرامش بهاری، ضیافت الهی در بزرگداشت امامزاده، بصیرت عاشورایی، پخش زنده مراسم امامزاده شاه قطب الدین حیدر در سال گذشته و مراسم روز شهادت امام رضا (ع) را در نظر گرفته ایم. ص) در بقعه متبرکه امامزاده نگهداری می شود. پخش زنده سید سلطان محمد (ع) از مرکز خلیج فارس.

رئیس اداره نذورات و امور خیریه شهرستان رودان از اجرای کمک های مردمی که بیشتر آن قرائت دعا، ادعیه خوانی و کمک به مستمندان رودان است خبر داد و گفت: به صورت کامل و دوره ای پرداخت شده است.

محمدی همچنین از اجرای طرح سرمایه گذاری بزرگ برای کشت 6 و نیم هکتار آلوئه ورا در شهرستان رودان خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش درآمد در سال 1400 نسبت به سال 1398 بیش از 70 درصد افزایش داشته ایم و در سال 1401 پیش بینی می شود. پیش بینی می شود 30 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید