اجاره آپارتمان 9 وقفی در بیرجند


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881597

حجت الاسلام هدایی گفت: 9 آپارتمان اهدایی زوج های جوان در بیرجند به مدت دو سال به صورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و افراد می توانند با پرداخت یک سوم اجاره بهای کارشناسی در این خانه ها سکونت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام دادخدا خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از هدایای برجسته اوقاف بیرجند، وقف امیر اسماعیل و محمد ابراهیم است که نیت خود را در قالب 9 آپارتمان برای زوج های جوان ساخته اند.

رئیس بنیاد اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: این خانه ها به صورت قرعه کشی به مدت دو سال در اختیار زوج های جوان شهرستان قرار می گیرد و افراد می توانند با پرداخت اجاره بها یک سوم قیمت پایه در این خانه ها سکونت کنند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح می توانند به اداره خیرین شهرستان به نشانی خیابان مطهری 10 مراجعه و با ارائه اسناد ازدواج و درخواست کتبی در لیست قرار گیرند.

حجت الاسلام هدایی مسکن را یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان برای شروع زندگی مشترک بیان کرد و تصریح کرد: نیات ولی امر باید بر اساس نیازهای روزمره جامعه انجام شود.

و ادامه داد: نیت این خیرین برای وقف خانه یکی از نیات جدید است که اگر در جامعه پرورش داده شود سربار آخرت خواهد بود و مشکل قشر جوان را حل می کند.

رئیس کمک ها و امور خیریه بیرجند قدمت 800 ساله اهدایی در استان را دارد که بیشتر آن با نیت دینی صورت می گیرد و خاطرنشان کرد: خیرین می توانند با اهدای خانه به آغاز زندگی مشترک زوج های جوان بی سرپرست خراسان جنوبی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید