صف طولانی خرید لاستیک دولتی/فروش آنلاین حذف شد؟

صف طولانی خرید لاستیک دولتی/فروش آنلاین حذف شد؟

در حالی که با توقف خرید و فروش اینترنتی، صف های طولانی در مقابل مغازه ها برای خرید لاستیک های دولتی تشکیل شد.دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی وزارت حراست معتقد است دلیل تشکیل این صف ها بخش های اجباری که باید در کل سیستم معاملاتی پر شود.

تسنیم: تنها هفته گذشته سخنگوی انجمن تایر گفت: فروش اینترنتی لاستیک های دولتی متوقف شده و مردم می توانند لاستیک های مورد نیاز خود را مستقیم و بدون واسطه از دلال ها خریداری کنند.

در حال حاضر به نظر می رسد توقف فروش اینترنتی لاستیک باعث ایجاد صف های طولانی در خارج از مغازه ها برای خرید لاستیک های دولتی شده است که مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

البته بعداً رئیس اتحادیه تایر اعلام کرد که فروش اینترنتی تعلیقی وجود ندارد و تنها برخی شرکت ها با تاخیر در تحویل محصولات، مصرف کننده را قادر به خرید کرده اند. با این حال، بازدیدهای مکرر از وب سایت های فروش لاستیک نشان می دهد که فروش آنلاین عملا متوقف شده است.

جالب اینجاست که سرگردانی مردم در خرید لاستیک در حالی ادامه دارد که غلامعلی مهدوی، دبیر شورای عالی نظارت بر تشکل های صنفی وزارت حراست، علت تشکیل صف خرید لاستیک را اجباری می داند. بخش هایی که باید در سیستم معاملاتی کلی پر شوند.

علاوه بر این، محمود بنانژاد، دبیرکل اتاق ایران استعلام از سامانه کلی معاملات برای ارائه لاستیک به مشتریان را دلیل شلوغی صف های خرید می داند.