آیا خرید و فروش دلار به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

آیا خرید و فروش دلار به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

دبیرکل انجمن صرافان از بانک مرکزی درخواست صدور مجوز خرید و فروش آنلاین ارز را از بانک مرکزی کرد و گفت: اقداماتی برای به روز رسانی اپلیکیشن انجمن سارافان انجام شده است که می تواند به تسهیل و تسریع در روند خرید و فروش ارز از کشور کمک کند. هموطنان

کامران سلطانی زاده با اشاره به تعریف نرم افزار حسابداری جدید برای صرافی ها گفت: اگر قوانین به گونه ای تغییر کند که مردم بدون مراجعه به صرافی ها بتوانند به صورت آنلاین ارز خرید و فروش کنند، تاثیرات مثبت زیادی بر بازار خواهد داشت. ارز وجود خواهد داشت.

دبیر کل اتحادیه صرافان با بیان اینکه ارز در واقع در حساب های صرافی واریز می شود، افزود: در صورتی که بانک مرکزی و مراجع نظارتی این مجوز را برای فروش ارز به افراد بدون مراجعه حضوری به صرافی ها و از طریق خدمات اینترنتی مشابه صادر کنند. به خدمات بانکی سراسر کشور و واریز به حساب ارزی آنها. قطعا صف های صرافی ها و شعب بانک ها را کاهش می دهد.

سلطانی زاده ادامه داد: با این روش مردم می توانند در هر ساعت از شبانه روز و به هر قیمتی که بخواهند به خرید یا فروش ارز اینترنتی بپردازند. با کاهش تعداد مراجعه کنندگان به صرافی ها، صف های جلوی صرافی ها نیز کاهش می یابد.

وی تاکید کرد: صرافی ها و انجمن صرافی ها آماده انجام معاملات ارزی به صورت آنلاین با نرم افزارهای جدید و ارائه خدمات نوین در این زمینه به مردم هستند.
آغاز مهر سکه توسط کانون صرافان

دبیرکل کانون صرافان در ادامه از پلمب سکه های ضرب شده بانک مرکزی توسط کانون صرافان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سکه دارای ویژگی های امنیتی است و با اطلاعات داخل سکه های مهر شده از کانون صرافان. ، صرافی ها می توانند برای تایید اصالت این سکه ها سکه ها را وارد کنند.

وی همچنین گفت: صرافی ها در صورت تمایل می توانند با مراجعه به انجمن صرافی ها، سکه ها را با نام صرافی خود تمبر کنند. کارشناسان مرکز ابتدا اصالت سکه های ارائه شده توسط صرافی ها را تایید می کنند و پس از آن مجوز پلمب این سکه ها صادر می شود.

به گفته سلطان زاده، سکه های دارای مهر و نشان کانون صرافان در بازار با بارکد خوان قابل شناسایی بوده و اعتبار معاملات سکه را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید