صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888520

وزیر امور خارجه گفت: هدف صهیونیست ها از جنگ 33 روزه تا امروز تغییر موازنه قوا و ترور بوده است تا ناظران منصف و منطقی شهادت دهند که پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمیدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در اینستاگرام درباره رایزنی های خود پس از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه نوشت: روز گذشته علاوه بر گفتگو با وزیر امور خارجه قطر و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص تجاوزات این رژیم با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز گفت و گو داشت و با یک صهیونیست در غزه تلفنی صحبت کردم.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با رایزنی با همپیمانان و همسایگان خود، ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی، همواره مدافع مقاومت فعالی خواهد بود که از خباثت اشغالگران جلوگیری کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: ما معتقدیم کسانی که زمانی به دنبال انتقال جنایات خود از دریا به رودخانه بودند، امروز در انزوا و هر از چند گاهی برای سرپوش گذاشتن بر بحران های چند لایه در اطراف خود دیوار کشیده اند. سرزمین های اشغالی حملات کوری علیه زنان و کودکانی است که هر بار شکست می خورند و با سرکشی بیش از پیش به دیوار کشیدن اطراف خود ادامه می دهند.

امیر عبداللهیان تصریح کرد: از جنگ 33 روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قوا و ترور بود که کدام ناظران منصف و خردمند می توانند شهادت دهند که پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمیدند.

پیش از این نیز با ارسال نامه ای به وزرای خارجه کشورهای اسلامی، دبیرکل سازمان ملل متحد، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، رهبر جنبش غیرمتعهدها و دبیرکل اتحادیه آفریقا وزارت امور خارجه نگرانی عمیق ایران را از حوادث جاری در نوار غزه ابراز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید