سردار تنسیری: آمریکایی ها زبان اقتدار ناوگان سپاه را خوب می فهمند/ عزت کنونی کشور حاصل ولایتمداری است

سردار تنسیری: آمریکایی ها زبان اقتدار ناوگان سپاه را خوب می فهمند/ عزت کنونی کشور حاصل ولایتمداری است

سردار تنسیری عزت کنونی کشور را حاصل ولایت پذیری و برکت خون پاک شهید عنوان کرد و گفت: امروز آمریکایی ها زبان قدرت نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه را به خوبی می فهمند. هرمز.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از قرارگاه راهبردی کربلای معلی «قرارگاه شهدای مونته گران» تصریح کرد: ما رزمندگان سپاه تا آخرین قطره وظیفه ارزشمند نظامی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را انجام می دهیم. خون

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان را گرامی داشت و گفت: رزمندگان عزیز خوزستان در دوران جنگ تحمیلی و در چند وقت اخیر از ناموس ملت ایران دفاع کردند. از مصونیت زندگی خصوصی مردم خوزستان نیز پاسداری می کرد، بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مرزبانان اسلام و مسلمین سخت جنگیدند و به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار علیرضا تنگسیری افزود: امروز آمریکایی ها زبان فرماندهی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را به خوبی می فهمند. عزت کنونی کشور ما حاصل حکومت و برکت خون پاک شهداست.

بعدها سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلای نیروی زمینی سپاه نیز طی سخنانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قوا به عنوان یگانی یکپارچه در مقابل شیطان زمان، آمریکای خوار ایستاده است. جهان

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا و آسمان و به ویژه در قلب مردم ایران اسلامی و کشورهای آزاده و پایدار جهان کم نظیر است.

سردار خادم سیدالشهدا با برشمردن اقدامات محرومیت زدایی این قرارگاه در بخش های مهندسی، درمانی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم مستضعف و روستائیان نوار مرزی خاطرنشان کرد: آبرسانی به بیش از 200 روستای استان خوزستان. اعزام گروه های تخصصی پزشکی و درمان بیش از 20 هزار بیمار، حصار کشی، اعطای بیش از 3000 جهیزیه به فقرا، ساخت و اهدای 10 دستگاه آسانسور نخل، بازسازی 100 مسجد در دیوار مرزی، ساخت 400 درب منازل مسکونی در شهرستان های آبادان. و خرمشهر تامین 30 دستگاه آب شیرین کن از جمله فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای کربلاست.

در پایان این دیدار معنوی و صمیمانه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا از پایگاه منتظران شهدا و کارگاه محرومیت زدایی کربلای معلی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید