ضربه سر بیرانوند و اضطراب کی روش

مهمترین خبر امروز بازگشت خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی بود. این دو بازیکن در روزهای گذشته از سوی تیم الاهلی قطر به ترکیب خود دعوت شدند اما پس از مشورت با فدراسیون فوتبال به تیم ملی پیوستند.

همچنین امید نورافکن و رامین رضایان در تمرین تیم ملی حاضر نشدند و به صورت گروهی تمرین کردند.

سرلک، امیری، ترابی، پورعلیگنجی، ابراهیمی و فلاح در این تمرین با بازیکنان تیم امید حضور داشتند. همچنین اخبار، نیازمندان و بیرانوند زیر نظر الکساندر لوپز تمرین کردند.

کی روش در تمرین آقا وسط که با توپ و بدون توپ برگزار شد، کار بازیکنان جوان را زیر نظر گرفت و بر افزایش سرعت کار شاگردانش تاکید کرد.

در بخشی دیگر از تمرین که درباره سرعت تصمیم گیری و تمرکز بازیکنان تیم ملی بود، کی روش با نشانه ها و حرکات گمراه کننده تصمیم گیری ملی پوشان را به چالش کشید.

پای این جوان ملی پوش در حین تمرین به پشت سر علیرضا بیرانوند برخورد کرد و دقایقی مصدوم شد اما او بدون مشکل به تمرینات ادامه داد.

سپس بازیکنان مرکزی از جناحین و شوت به سمت دروازه بررسی شدند.

پس از پایان تمرین، علیرضا بیرانوند که از ناحیه سر اصابت کرده بود، روی زمین دراز کشید. سپس با توصیه دکتر خانلری پروتکل های ضربه مغزی شامل تست بینایی و برخی حرکات تمرکز توسط ایشان انجام شد. کی روش در ادامه با بیرانوند صحبت کرد و پس از اطمینان از سلامت بیرانوند با هم شوخی کردند و بیرانوند در مسابقات تنیس فوتبال ملی هم شرکت کرد.

محمدامین حزباوی و امیرعلی صادقی بازیکنان جوان فولاد و استقلال اردوی تیم ملی را ترک کردند تا به تیم های باشگاهی خود بپیوندند.

دیدگاهتان را بنویسید