خط اعتراض از اضطراب جداست/ جامعه امروز نیازمند عقلانیت است


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904361

محمد رشیدی با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما نیاز به عقلانیت دارد، گفت: بیان هرگونه سخنان تحریک آمیز در جامعه امروز نقشه دشمن را بازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: دشمنان نظام 43 سال است که با انواع تحریم ها، جنگ، فرقه سازی و تلاش برای حذف ایران قبل از اسرائیل به دنبال براندازی هستند، پس دنیای صهیونیستی آزاد است.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی گفت: در حوادث اخیر همه گروه های دشمن اعم از سلطنت طلب، تجزیه طلب، غربی و همه رسانه های نجس عربی و… دست به دست هم داده اند تا موجی از آشوب در کشور ایجاد کنند.

جوانان ما به دلیل عدم آگاهی و تحریک دشمنان به خیابان ها ریختند و شورش کردند.

و افزود: در این میان به دلیل عدم آگاهی و با تحریک و حیله دشمنان، جوانان ما به بهانه مرگ یک دختر به خیابان ها ریختند و دست به شورش زدند. در حالی که در پشت صحنه دشمن شورش بزرگی وجود دارد که می خواهد این قدرت را قبل از صهیونیسم از بین ببرد.

رشیدی با اشاره به اینکه داعش محصول صهیونیسم جهانی است، ادامه داد: یکی از مصادیق ایجاد داعش توسط دشمن این بود که همه کشورهای اسلامی منطقه را متحول کرد، همه آنها را از نظر اعتقادی امنیتی تضعیف کرد و در نتیجه ایجاد کرد. نفرت نسبت به اسلام که در نهایت توسط سردار بزرگ و رشید این سرزمین و سرزمین سردار سلیمانی که حاصل تخیلات امام خمینی (ره) بود نابود شد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل از جمهوری اسلامی ضربه خورده و نمی تواند به اهداف خود برسد، خاطرنشان کرد: از این رو میلیاردها هزینه برای خلق، تحریک هزاران رسانه و تحریک مردم به اغتشاشات به بهانه های مختلف می کند.

اعتراض حق همه مردم است

رشیدی در ادامه افزود: خط اعتراض جدا از اغتشاش است، اعتراض حق همه مردم است بنابراین باید فضای مطالبه گری و مطالبه گری را در جامعه ایجاد کنیم و مسئولان باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به مشکلات مردم کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکلات معیشتی زیادی در جامعه وجود دارد، بیکاری، مشکلات ازدواج و غیره، مسئولان باید چاره ای بیندیشند. و برنامه ریزی کنید

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند عقلانیت است، گفت: بیان هرگونه سخنان تحریک آمیز در جامعه امروز بازیچه نقشه دشمن است.

رشیدی گفت: هر حرکت و حرفی که باعث تفرقه و تفرقه در کشور شود اشتباه است، باید این وحدت و همبستگی را حفظ کنیم. دشمن به دنبال «وحدت» است و می‌خواهد بین مردم اختلاف ایجاد کند، در حالی که همه ما حتی خواهران بی‌حجاب فرزندان این زمین و متعلق به این انقلاب هستیم و باید از مواهب جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

اقدامات نهایی اشتباه است

وی با انتقاد از توئیت های تند و تفرقه افکنانه در فضای مجازی گفت: افراط گرایی اشتباه است، باید به جوانان و فرزندان خود اطلاع دهیم که از نوشتن و ارسال الفاظ و پست های تحریک آمیز خودداری کنند.

رشیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به اطاعت از رهبری پرداخت و گفت: مردم همیشه پشت سر رهبر خود بوده اند و باید به برخی از خواص جامعه گوشزد کرد که مطیع رهبری باشند و در خط او حرکت کنند.

وی اعلام کرد: تا زمانی که مردم غیور، آگاه و وفادار به ما هستند، ایران زنده است و جمهوری اسلامی قدرتمندتر و قدرتمندتر از همیشه خواهد بود.

اگر فردی تخصص و دانش ندارد مسئولیت نپذیرد

نماینده مردم کرمانشاه خطاب به مسئولان ناکارآمد و کسانی که از مردم فاصله گرفتند، گفت: اگر فردی تجربه و دانش ندارد، مسئولیت پذیر نباشد. یک مدیر باید منصف باشد، برنامه داشته باشد و مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید