مغز متفکر فرهاد مجیدی از استقلال جداست

مغز متفکر فرهاد مجیدی از استقلال جداست

تیم فوتبال استقلال پس از 9 سال از کسب این عنوان برای بیست و یکمین دوره قهرمانی این رقابت ها دست یافت و اکنون در فاصله 3 هفته تا پایان این رقابت ها گمانه زنی ها در مورد این تیم در تمامی سطوح شدت گرفته و رسانه ها دستخوش تحولات اساسی و مستمر شده اند. . در این باشگاه گزارش می دهند. برخی از جدایی مدیران این باشگاه به نیت فدراسیون فوتبال خبر می دهند و برخی دیگر تفکیک کادرفنی آبی ها و برخی بازیکنان این تیم را روشن می کنند و هر روز اخبار متفاوت و متفاوتی از آن به گوش می رسد. با تمام این تفاسیر واقعیت این است که هیچ کدام از این اخبار تا پایان رقابت های لیگ قطعی نیست و مشخص نیست در آینده نزدیک چه بلایی سر ارکان باشگاه می آید.

سرنوشت تداوم همکاری گابریل پین، دستیار ایتالیایی مجیدی در استقلال شاید برای هواداران این تیم جالب باشد؛ با توجه به این ارتباط صمیمانه با برخی مربیان ایتالیایی، این مربی مورد توجه آنها قرار گرفت و شاید اتفاقی بیفتد که این مربی برای فصل آینده به سری آ ایتالیا بازگردد.

پین یکی از ستون های پارما در دهه 1990 بود که قهرمان لیگ اروپا شد و 97 بازی برای این تیم انجام داد. این مربی به طور رسمی در سال 2001 در پارما فعالیت خود را به عنوان مربی آغاز کرد و تا سال 2004 به عنوان مربی در این تیم حضور داشت. او سپس به تیم فیورنتینا پیوست و تا سال 2010 به عنوان مربی به کار خود ادامه داد.

این چهره که پس از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال به عنوان دستیار فرهاد مجیدی معرفی شد، از سال 2010 تا 2014 در تیم ملی ایتالیا حضور داشت و با این تیم به نایب قهرمانی یورو 2012 و در تیم های جام جهانی رسید. گالاتاسرای، والنسیا، النصر جنوا به عنوان مربی به کار خود ادامه داد و در یورو 2012، جام کنفدراسیون ها 2013 و جام جهانی 2014 شرکت کرد.

قابل ذکر است که او اکنون با پیشنهاداتی از سری آ ایتالیا مواجه است و امکان جدایی از استقلال برای فصل آینده در ایتالیا وجود دارد. پین روابط نزدیکی با مربیانی مانند اسپالتی و پیولی، مربیان ناپولی و میلان و چند مربی ایتالیایی دیگر دارد و همین امر به دامن زدن به این گمانه زنی کمک کرده است. نکته دیگر در مورد پین این است که شنیده می شود یکی از تیم های صنعتی وضعیت این مربی ایتالیایی را زیر نظر دارد اما بر اساس شنیده ها در صورت ماندن این مربی در ایران فقط با مجیدی و استقلال همکاری خواهد کرد و در غیر این صورت به ایران بازمی گردد. ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید