شهید مطهری مغز متفکر انقلاب اسلامی بود


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836331

حجت الاسلام یعقوب تیشکانی گفت: شهید مطهری در همه ابعاد انقلاب اسلامی متفکری دقیق و استثنایی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یعقوب تیشکانی به مرصادنیوز گفت: امروز به برکت وجود نهادی مقدس و معنوی در نیروهای مسلح به نام سیاست عقیدتی، سطح بصیرت عقیدتی و سیاسی در سپاه بالاست و یکی از مهمترین مأموریت های سپاه است. بسیح یک تربیت عقیدتی و سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سنگر در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اقتدار امروز سپاه به دلیل پایبندی به معنویت و اعتقادات عقیدتی و سیاسی است، تاکید کرد: و سیاستی را که بود حرکت کردیم. مهمترین عامل پیروزی ما در برابر دشمنان نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در همه ابعاد انقلاب اسلامی متفکری دقیق و استثنایی بود، بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی مبارز در راه ایمان بود و این شخصیت بزرگ به یاری پیامبر اعظم(ص) برای اثبات ایمان خود مجاهدت کرد. و ایمان او ایمان و علم، سر تا پا نمی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند; وی گفت: اگر بخواهیم این نظام در اذهان مردم عمیق شود و حرکت انقلابی این مردم تداوم یابد، باید افکار شهید مطهری در بین مردم رایج شود. تفکر استاد مطهری را زیربنای فکری خود قرار دهیم و ایشان را به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید