وزیر کار جوان در دولت اصلی مغز متفکر تحریم هاست

ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801152

ذاکر گفت: وزیر جوان کار و تعاون در کابینه جوان آقای رئیسی نظریه پرداز اقتصاد اسلامی و نظریه پرداز ضد تحریم است و این تفکر و روحیه در وی قابل تحسین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با اروم نیوز گفت: وزیر جوان کار و تعاون در کابینه جوان آقای رئیسی نظریه پرداز اقتصاد اسلامی و نظریه پرداز ضد تحریم است و این تفکر و روحیه در ایشان قابل تحسین است و شما باید فعالیت هایی داشته باشید.آنچه تا کنون انجام داده اند.

وی در خصوص صحبت های عبدالملکی برای ایجاد 417 هزار شغل تا پایان امسال گفت: آمار اشتغال نیاز به مطالعه و بررسی دارد. به گفته آنها تا پایان سال حدود 450 هزار شغل ایجاد می شود، اما موفقیت بزرگی است اما در میدان، «همکاری در برخی استان ها هنوز به عنوان یک عملکرد بی نقص ثبت نشده است که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در این مدت نرخ اشتغال بالا برود به گفته وزیر محترم، برای قشر جوان امیدوار می شود. و به فکر جوانان با هم باشیم تا اثربخشی مجموعه را بیش از پیش افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام ذاکر درباره راه‌اندازی سامانه کاریابی وزارت تعاون گفت: ایجاد سامانه کاریابی که در آن نوع تخصص و درخواست‌های جویندگان کار ثبت شود و آمار دقیقی از اشتغال جوانان ارائه شود، واقعاً ضروری است. متأسفانه با انجام ثبت نام، بحث کارشناسی در مورد آن انجام شد و تمامی ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی دست به کار شدند تا از طریق این سامانه، روند اشتغال افراد جویای کار تسهیل شود.

وی در پایان اذعان داشت: بحمدالله وزارت تعاون این کار را آغاز کرده و سامانه راه اندازی شده است و امیدواریم نتیجه و کارایی مطلوب را داشته باشیم. البته 120 روز برای اظهار نظر کافی نیست. در مورد نمایندگی یک گروه بزرگ: «دقیقاً به دلیل هوشمندی وزارت تعاون است که باید به اندازه کافی مراقب باشند تا به اهداف تعیین شده نزدیک شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید