مغز متفکر پرسپولیس رفت؟

مغز متفکر پرسپولیس رفت؟

باز هم ماجرای پیشنهاد نساجی به حمید مطهری. او فصل گذشته پیشنهاد جدی از شمالی ها داشت اما ترجیح داد در کنار یحیی بماند و به ماجراجویی خود در پرسپولیس ادامه دهد. امسال اما شرایط فرق می کند و شاید حمید مطهری تصمیم بگیرد آینده مربیگری خود را به سمت دیگری ببرد. در هر صورت نفر اول نیمکت نشینی بهانه خوبی برای یک داستان جدید است حتی اگر جدایی از پرسپولیس باشد.

اختلاف با صنیع فر و جدایی نه چندان دوستانه
تقریباً سه سال پیش در چنین روزهایی حمید مطهری از نساجی جدا شد. او در این تیم دستیار مجید جلالی بود و به خاطر حمایت هایش پاداش کار در این تیم را گرفت. در همان سال پس از انتقاد مجید جلالی از مدیران باشگاه نساجی در مصاحبه ای، فرهاد صنیع فر با انتقاد از سخنان جلالی گفت اگر باشگاه مشکلات زیادی دارد چرا مردان به دنبال ماندن در نساجی هستند؟ البته صنیعفر از مصاحبه های جلالی و دستیارانش و این روش انتقاد کرد اما کار به همین جا ختم نشد چرا که مطهری به شدت از مالک این باشگاه انتقاد کرد و استدلال کرد که نباید شبیه صنیعفر در فوتبال باشد. این حادثه همکاری سایر کشورها را با مشکل مواجه کرد.

پیشنهادی که پارسال رسید!
سال گذشته و پیش از شروع فصل، مالکان باشگاه نساجی بار دیگر به حمید مطهری پیشنهاد هدایت این تیم را دادند اما پاسخ مطهری به سادگی «نه» بود. مطهری با حدادیان دوست است که حالا تنها مالک باشگاه است و سال گذشته می توانست هدایت تیم شمالی را بر عهده بگیرد اما آرزوی او برای کسب ششمین قهرمانی با پرسپولیس باعث شده او از تهران جدا نشود. حالا به نظر می رسد که داستان را باید جور دیگری گفت و جور دیگر.

منسوجات بی خیال نمی شوند
دستیار اول یحیی گل محمدی نیز امسال پیشنهاد جدیدی از نساجی مازندران دریافت کرد. او باز هم اولین و جدی ترین گزینه حدادیان است و ممکن است دستیار اول گل محمدی به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. مازندران گزارش می دهد که مطهری و نساجی به توافقات اولیه رسیده اند و تنها یک توافق باقی مانده است.

مطهری دو رقیب دیگر منصوریان و عنایتی دارد
کارمندان قائمشهری ظاهرا علاوه بر مطهری با دو مربی دیگر نیز وارد مذاکره شده اند. یکی علیرضا منصوریان و دیگری رضا عنایتی. البته طبق اطلاعات دریافتی از باشگاه نساجی، اولویت اول نساجی ها حمید مطهری است و اگر بنا به دلایلی پیشنهاد آنها را رد کند، به سراغ گزینه های دیگر می روند.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید