طراحی سایت با سی ام اس ایرانی

طراحی سایت با سی ام اس ایرانی

طراحی وب سایت یکی از کارهای مهم و یکی از مراحل مهم در ایجاد وب سایت است. نمونه کارهای طراحی سایت این نشان می دهد که شما با دنیای طراحی، اشکال، رنگ ها و الگوها طرف هستید. شما با توجه به سلیقه خود تصمیم می گیرید که کدام یک برای شما بهترین است. سایت اینترنتی cms-iran.com یک نمونه کار طراحی وب وجود دارد که می توانید در انتهای این مقاله مشاهده کنید.

طراحی وب سایت

از تصاویر پس زمینه استفاده نکنید. وقتی به برخی از بزرگترین وب سایت های اینترنت فکر می کنید، آنها تصویری به عنوان پس زمینه ندارند. وقتی از پس‌زمینه تصویر استفاده می‌کنید، فردی هستید که مهارت کافی در طراحی وب ندارد. تصاویر پس‌زمینه همچنین باعث می‌شوند سایت شما کندتر بارگذاری شود، که می‌تواند منجر به ناامیدی کاربر شود.

با استفاده از رنگ های متضاد یا پس زمینه هایی که به راحتی قابل خواندن هستند، متن را ساده کنید. زمانی که خواندن متن شما سخت‌تر است، زیرا پس‌زمینه یا رنگ متن باعث خستگی چشم می‌شود یا قسمت‌هایی از متن ناخوانا است، بازدیدکنندگان سایت احتمال کمتری برای ماندن دارند. امروزه طراحی وب با استفاده از نرم افزارهای بسیار آسان موجود در بازار ساده شده است. اگر بتوانید دستورالعمل های ساده را دنبال کنید، می توانید وارد دنیای طراحی وب شوید.

سایت خود را به خوبی تقسیم کنید تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید

به خاطر داشته باشید که وقتی مشتریان بالقوه شما از سایت شما بازدید می کنند، معمولا به دنبال اطلاعات خاصی هستند. آنها به ندرت کل صفحات را می خوانند و بیشتر مردم صفحات را به سرعت ورق می زنند. محتوایی که ساختار مناسبی ندارد در نهایت باعث از دست دادن کاربرانتان می شود. اهمیت تیترهای خوش نوشته را نادیده نگیرید. هدرها و هدرها ابزار قدرتمندی هستند که نباید دست کم گرفته شوند. اطمینان حاصل کنید که محتوا را مرتبط نگه می دارید – محتوای به روز مانند اطلاعات به روز محصول، ساعات کار، تغییرات قیمت، و مقالات جدید و اوراق سفید کاربران را درگیر و درگیر می کند.

نمونه کارهای طراحی سایت

طراحی وب به سرعت تکامل می یابد، اما روندهای رایج تری وجود دارد که می توانید از آنها بیاموزید. در این مرحله، توجه به این نکته مهم است که فقط به این دلیل که یک روند وب داغ است، لزوماً به این معنی نیست که برای شما مناسب است.

75 درصد از مردم گفتند که اعتماد به یک وب سایت از طراحی آن ناشی می شود، بنابراین مهم است که وقت بگذارید و به آنچه رقیب انجام می دهد نگاه کنید. هر بخش سبک های متفاوتی خواهد داشت، بنابراین مهم است که بدانید آیا می خواهید در صنعت خود جا بیفتید یا مختل کنید.

الکس واسیلی – یک متخصص برجسته برند – معتقد است که همیشه باید بر اساس صنعت تحقیق کنید، نه بر اساس سن یا جنسیت. او در گفتگو با ما در مورد طراحی وب گفت:

در مورد تئوری رنگ چیزهای زیادی وجود دارد – اینکه کدام رنگ ها احساسات خاصی را نشان می دهند و چه احساسی در شما ایجاد می کنند. من فکر می‌کنم بستگی به این دارد که آیا شما سعی می‌کنید در مسیر قرار بگیرید یا سعی می‌کنید خود را با آن هماهنگ کنید. اگر می‌خواهید اختلال ایجاد کنید، پس چیزی کاملاً متفاوت از آنچه این بخش ارائه می‌کند می‌خواهید. اما اگر می خواهید تنظیم کنید، الگوهای واضحی وجود دارد. اگر یک شرکت فناوری هستید، احتمالاً مقداری آبی در آن خواهید داشت، در حالی که اگر یک استارتاپ هستید، ممکن است یک رنگ واقعاً زنده و داغ در آنجا داشته باشید. در مورد فونت شما هم همینطور. شما یک طراحی واقعا تمیز و ساده با فضای سفید زیاد می خواهید

cms-iran.com

آیا نمونه کار آنها با زیبایی شناسی ترجیحی شما مطابقت دارد؟

اولین برداشت چطورکار می کنند؟

اکثر آژانس های طراحی وب سایت خود را طراحی و می سازند، بنابراین ابتدا سایت خود را در مجموعه خود در نظر بگیرید. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا کار با آن آسان است و به راحتی می توان آن را هدایت کرد؟ آیا طراحی صفحه جریان طبیعی دارد؟ به یاد داشته باشید، اگر استفاده از سایت آنها دشوار است، اگر سایت شما آن را بسازند، احتمالاً مشکل خواهد بود.

سپس نمونه کارهایی را که در کارنامه خود گنجانده اند مرور کنید. هدف این است که آژانسی با پروژه های گذشته پیدا کنید که همان حال و هوای مورد نظر شما را با وب سایت جدید شما داشته باشد. شما همچنین باید با کار آنها در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید – وقتی به کار آنها نگاه می کنید، آن صدای کوچک در سر شما باید بگوید: “اوه بله! این یکی!!!”

اگر در مورد سایر وب سایت های ساخته شده توسط یک آژانس هیجان زده نیستید، احتمالاً در مورد آنچه که آنها برای برند شما ارائه می دهند هیجان زده نخواهید شد. و اگر از وب سایت خود هیجان زده یا تحت تأثیر قرار نگرفته اید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که مشتریان بالقوه شما در مورد شرکت شما هیجان زده شوند؟

اینجاست که می توانید با مراجعه به وب سایت cms-iran.com از خدمات آنها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید