هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

برآورد هزینه های طراحی سایت بستگی به ویژگی های سایت شما دارد. طراحی وب سایت و نمونه طراحی سایت همه چیز بستگی به مواردی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برآورد هزینه های طراحی سایت

به دنبال ایجاد وب سایت کسب و کار خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یک طراحی وب سایت خوب می تواند تغییرات زیادی در کسب و کار شما ایجاد کند و سود شما را افزایش دهد. بحث در مورد استراتژی بازاریابی خود با آژانس طراحی وب سایت شما می تواند به آنها کمک کند تا دقیقاً از نظر طراحی و محتوا چه می خواهید.

طراحی سایت خوب لزوماً به معنای گران بودن آن نیست. در عین حال، باید برخی از جنبه هایی را که بر هزینه طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد، در نظر بگیرید. در این مقاله به بررسی برخی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت می پردازیم.

سیستم مدیریت محتوا

با یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS خوب، می توانید با تصاویر، متن و صفحات وب سایت خود تأثیر خوبی بر مشتریان خود بگذارید. اکثر پلتفرم های CMS محبوب منبع باز هستند و شما باید برای پیکربندی و سفارشی سازی آنها بر اساس نیازهای وب سایت تجاری خود به طراح وب سایت خود پول پرداخت کنید.

قابلیت استفاده و ناوبری

اگر صفحات وب سایت شما به تعداد زیادی لینک نیاز دارند و شما نیاز به برچسب های زیادی برای لینک ها دارید، هزینه ساخت وب سایت شما افزایش می یابد. همچنین طراح وب سایت شما باید وب سایت را قبل از انتشار برای عموم آزمایش کند. زمان صرف شده برای آزمایش وب سایت عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود.

تجارت الکترونیک یا استاتیک

اگرچه این روزها تعداد کمی از وب سایت ها ثابت هستند، برخی از صاحبان مشاغل دوست دارند وب سایت های خود را بسیار کمتر تعاملی کنند. آنها ترجیح می دهند اطلاعات تماس خود را بگذارند و از طریق ایمیل یا تلفن با مشتریان احتمالی تماس بگیرند.

اگر به دنبال یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید، باید درگاه های پرداخت و سایر جنبه های تجاری مانند پیوند دادن به حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید. سبد خرید و لیست آرزوها باید در وب سایت شما درج شود. یک وب سایت تجارت الکترونیک طبیعتاً بیشتر از وب سایت بروشور هزینه خواهد داشت

طراحی وب سایت

در دنیای امروز، دانستن نحوه انجام طراحی وب به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند و اکنون به یک مهارت اصلی برای طراحان تبدیل شده است. طراحی وب می تواند بسیار پیچیده و دلهره آور باشد، اما با پیشرفت اینترنت و فناوری، طراحی وب امروز می تواند آسان تر از همیشه باشد. منابع زیادی در اینترنت وجود دارد و هر کسی می تواند به خود بیاموزد که یک طراح وب عالی باشد. در این مقاله به طور خلاصه شما را در مورد نحوه یادگیری طراحی وب در خانه راهنمایی می کنم.

طراحی وب چیست؟

بسیاری از طراحان جوان یا جدید اغلب مفهوم طراحی وب را اشتباه می دانند. طراحی وب به معنای طراحی وب سایت های مختلف است که در هر نقطه از اینترنت نمایش داده می شوند. بنابراین، حتی کسی که دانش فنی ندارد می تواند با استفاده از پلتفرم هایی مانند Mockplus، Figma یا Sketch به یک طراح وب عالی تبدیل شود. هسته اصلی طراحی وب، بصری و تعامل است. هدف آن حل مشکلات ارتباطی بین کاربران و اطلاعات موجود در صفحه وب است.

طراحان وب به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

به عنوان طراحان جوان، ممکن است در مورد مهارت هایی که هنگام شروع کار باید تسلط داشته باشید، سردرگم شوید. در این بخش به مهارت های برتری که یک طراح وب جوان باید داشته باشد می پردازیم.

نمونه طراحی سایت

همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی وب به توسعه نرم افزار مربوط نمی شود و شما نیازی به فرو رفتن در توسعه front-end ندارید. اما به عنوان یک طراح، داشتن دانش اولیه برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که با توسعه دهندگان کار موثرتری داشته باشید. در اینجا ما تعدادی از بهترین و رایگان وب سایت های آنلاین را برای مبتدیان برای یادگیری برنامه نویسی داریم.

با محصولات و گروه کاربری شرکت خود آشنا باشید

فرقی نمی کند مبتدی باشید یا طراح حرفه ای، هدف از طراحی شما این است که ارزش محصول یا کسب و کار خود را به مشتریان خود ارائه دهید. بنابراین آخرین اما نه کمترین مهارت برای یک طراح، داشتن شخصیتی واضح و ایجاد طرحی است که نیازهای مشتریان را برآورده کند.

یک پلتفرم برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید

اکنون که در یک ارائه دهنده میزبانی وب مستقر شده اید و یک نام دامنه برای سایت خود انتخاب کرده اید، وقت آن است که در مورد یک فرآیند ساده طراحی وب سایت تصمیم بگیرید.

کمی خانه داری برای توضیح اینکه سکو چیست. این یک سازنده وب سایت است که در آن جادو اتفاق می افتد، و آنها با تمام ابزارهایی که برای ایجاد یک وب سایت نیاز دارید بسته بندی شده اند. تعداد انگشت شماری از برجسته ها وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و جوانب مثبت و منفی هستند.

دلیلی برای تسلط آن و اینکه چرا وردپرس بخش بزرگی از وب است وجود دارد. نصب آن رایگان است، با تعداد نامعقولی افزونه و تم (به ترتیب بیش از 50000 و 11000) همراه است و به شما کمک می کند تا کنترل کامل فرآیند طراحی سایت را در دست بگیرید.

برای مشاهده نمونه طرح های مختلف وب سایت می توانید به سایت iransite.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید