طرحی برای تفریح ​​تابستانی در مجتمع فرهنگی آموزشی شمیم ​​یاس کرمانشاه


ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856311

به مسئول کانون فرهنگی خاندان حضرت نبی اکرم (علیه السلام) اطلاع دهید.

گلمرضا محمدی از فعالیت مجتمع فرهنگی آموزشی شمیم ​​یاس کرمانشاه خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی آموزشی با نام دارالقرآن شمیم ​​یاس حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز از فعالیت مجتمع فرهنگی آموزشی شمیم ​​یاس خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی آموزشی با نام دارالقرآن شمیم ​​یاس حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول فرهنگسرای خانواده حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: ویژه برنامه تابستانی کودکان، نوجوانان و جوانان در این زمینه برای تقویت مهارت های مختلف و استفاده حداکثری از رایگان دانش آموزان برپا شده است. زمان. پیچیده.”

محمدی گفت: این مجموعه دروس تابستانی با موضوعات مختلف از جمله آموزش کامپیوتر، نقاشی، شعرخوانی، قرآن، مداحی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش طب سنتی، خوشنویسی، سفره آرایی و … برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را ارتقای سطح یادگیری و مهارت های کودکان در سنین مختلف عنوان کرد و گفت: شرکت در این برنامه ها در تعطیلات تابستانی هم فرصت مناسبی برای جبران کمبودهای مهارتی و هم اقدام موثر در زمینه ای است. استفاده بهینه. این یک تعطیلات تابستانی است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع آموزشی شمیم ​​یاس آماده ارائه خدمات با نازلترین قیمت برای فرزندان سپاه پاسداران و سایر اقشار جامعه است.

محمدی گفت: این کلاس ها از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید