طرح فوریت های مجلس برای معلمان مهر آفرین

طرح فوریت های مجلس برای معلمان مهر آفرین

طرح دو نظرسنجی اضطراری که بر اساس آن مهرآفرین، معلمان قراردادی و نمایندگی ها مشمول قانون نظام ارزشیابی معلمان می شوند، پس از بررسی های اولیه، اکنون توسط مهندس کمال حسین پور، نماینده مردم شهرستان های سردشت و پیرانشهر (به عنوان طراح نماینده) برای امضا به صندوق ورودی کلیه نمایندگان ارسال شده است.
نمایندگانی که تا به امروز این طرح را امضا کرده اند؛
1- کمال حسین پور
2- علی آذری
3- حسین هاکواردی
4- موسی احمدی
5- محمد حسین فرهانی
6- سید محمد مولوی
7- سید مهدی فرشادان
8-روحلا حضرت پور طالعپه
9- انور حبیب زاده بوخانی
10- سید البرز حسینی
11- علیرضا عباسی
12- رابرت باگلریان
13- سیدحمزه امینی
14- غلامرضا منتظری
15- صدیف بدری
16- سید حمیدرضا کاظمی
17- محمدتقی نقدعلی
18- محمد باقری
19- قدرت الله حمزه شلمزاری
20- رحمت الله نوروزی
21- مجتبی بکشی پور
22- سارا فلاحی
23- جلال محمودزاده
24- سید سلمان ذاکر
25- حسن همتی
26- شبیب جویجری
27- حسین امامی راد
28- رحمت الله فیروزی پوریادی
29- مالک فضلی
30- سید محمد محد
31- علیرضا شهبازی
32- حسین جلالی
33- سلمان ایشاگی
34- علی حدادی
35- بهزاد علیزاده
36- آرا شاوردیان رای داد
37- سید ناصر موسوی لارگانی
38- Charlie Enouye Teke
39- محمدجواد عسکری
40- اما خدا خیرت بده
41- یحیی ابراهیمی
42- حسین رئیسی
43- حسن لطفی
44- مجتبی یوسفی
45- علی رضایی
46- یعقوب رضازاده
47- امنگلی شادمهار
48- مجید ناصری نژاد
49- مهدی روشنفکر
50- حسینعلی حاجی دلیگانی
51- عبدالکریم جمیری
52- شیوا قاسمی پور

جزئیات این استعلام به شرح زیر است؛
عنوان پروژه؛
طرح پرسشنامه قسمت (1) ماده (2) قانون نظام ارزشیابی معلمان مصوب 15/12/1300.

مقدمه؛
قانون نظام ارزشیابی معلمان به منظور ارتقای کیفیت فرآیند آموزشی، افزایش منزلت و منزلت اجتماعی معلمان، ایجاد نظام پرداخت بر اساس تجربه و شایستگی ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی منابع انسانی، توسعه مستمر و سیستماتیک عمومی و تخصصی شایستگی ها، حرفه ای و آموزشی و کیفیت کار معلمان، تقویت انگیزه و رضایت شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در اجرا. جزء 2 بند الف ماده 63 قانون برنامه پنج ساله ششم. توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به تصویب شورای اسلامی و تصویب شورای نگهبان رسید.
در تهیه آیین‌نامه موضوع ماده 9 قانون نظام رتبه‌بندی، متأسفانه شمول قانون محدود شده و بسیاری از اختیارات در تعریف معلم بر اساس بند (1) ماده (2) قانون تعلیم و تربیت گنجانده شده است. قانون فوق الذکر از شمول قانون مستثنی بوده و حق بیش از 80000 معلمی که در قالب نیروهای وفادار و قراردادی وظیفه مهم تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند و یا معلمانی که با هدف حفظ پست سازمانی هستند، از شمول قانون خارج است. ارتقای جایگاه آموزش در قوانین و مقررات به عنوان مشاور نمایندگان در مجلس شورا. مأموران اسلامی به گونه ای منصوب می شدند که مغایر با هدف قانونگذار بوده و به بهانه هایی از جمله عدم تکمیل مراحل استخدام یا کار در نهاد دیگری متضرر می شدند. لذا به منظور تأکید بر موضع قبلی مجلس در تصویب قانون و تبیین عنوان «معلم»، متن استفساریه به شرح زیر جهت مراحل تصویب تقدیم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید