طعنه تند مجری ممنوعیت به آخرین اظهارات فراستی

طعنه تند مجری ممنوعیت به آخرین اظهارات فراستی

ظلی پور در یادداشت خود می نویسد:

* شما مهمان برنامه من و تو بودید و بابت حضور در برنامه برای پاسخگویی به سوالات من پول دریافت کردید که ناگهان دقیقاً دو سه دقیقه قبل از شروع برنامه فقط سوالاتی را که ذهن شما را درگیر می کند اعلام کردید. شما جواب می دهید و همه چیز را بر دوش هادی گاندی تهیه کننده برنامه می گذارید، من نمی دانم و باید در مورد لحظه به لحظه این اتفاق جایی صحبت کنم، اما می دانم که بیش از نود درصد مخاطبان مکالمه 28 دقیقه ای من و شما را ندید و فقط نکات برجسته را تماشا کرد فضای مجازی کافی است.

* قبل از اینکه مثل تو با تو رفتار کنم، 5 بار به من توهین کردی: به من زنگ زدی خاله زنک، به من گفتی که چیزی نمی فهمی و… سکوت کردم تا اینکه به من گفتی: من بی سوادم. صفحه من که حتی متنش را خودم ننوشته بودم و سکوت کردم… روزی که ابیات شاهنامه فردوسی را اشتباه خواندی خیلی ها گفتند حالا جواب بده و بگو کی بی سواد است. دنیا چنین است و خداوند به موقع یقه مردان را می گیرد.

* امروز که این ویدیوی شما در صفحه رسمی شما قرار گرفت، ناخودآگاه به یاد لحظاتی از آن برنامه افتادم که با غرور در آنجا نشسته اید و در حین گرفتن پول برای شرکت در برنامه می گویید: “به سوالات شما پاسخ نمی دهم” و در نهایت تو برنامه را ترک کردی و در نهایت مرا سرزنش کردند، برنامه را با این همه مخاطب تعطیل کردند، من را ممنوع کردند و تو شادتر از قبل به کاریکاتورت ادامه دادی… منظورم این بود که دنیا کوچک است آقای فراستی كوچك و بزرگ . .خدا بزرگ است حتي در زمان . او می داند چه باید بکند.

* خطای امروز شما و البته در این سالها کم نظیر آن – نمونه شاهنامه خونین شما که هرگز از ذهن هیچکس پاک نمی شود – نشان داد که باسواد بودن فحش دادن به دیگران و تحقیر و تحقیر آنها نیست. پنج سال انتظار بله بگذار بقیه ثابت کنند که تو بی سواد هستی و هیچکس با دیدن چهار فیلم و لاف زدن و تظاهر به منتقد خاص خود را باسواد نمی خواند.

لازم به ذکر است که دیروز ویدئویی از مسعود فراستی منتقد سابق تلویزیون منتشر شد که نشان می داد وی فیلم WW3 را به صورت غیرقانونی و بوتلگ دانلود کرده و تبلیغ سایت را شعار فیلم می داند!

ماجرا از این قرار است که سایت غیرقانونی دانلود فیلم به نام ایران که به فروش فیلم و سریال ایرانی به صورت قاچاق و دزدی می پردازد، نام سایت را به عنوان زیرنویس در فیلم ها تبلیغ می کند و مسعود فراستی فکر می کند شعار «به نام ایران» این یک فیلم است، آن را تحلیل و تفسیر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید