طوسلی، زاهدی وفا نماینده مخالف: برآورد من از ارزش ملک پیشنهادی وزیر 100 هزار میلیارد تومان است.

طوسلی، زاهدی وفا نماینده مخالف: برآورد من از ارزش ملک پیشنهادی وزیر 100 هزار میلیارد تومان است.

روز جدید عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیری که بخواهد وزیر رفاه اجتماعی کارگران، مستمری بگیران و معلولان باشد نمی تواند سرمایه دار باشد.

لطف الله طوسلی عضو کمیسیون اقتصادی در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حادثه اخیر، ابتدا خواستار موضع گیری همه مسئولان و همه کسانی شد که در این زمینه حضور دارند. تریبونی در کشور مطرح کرد و گفت: البته تکذیب می کند ما مدعی نیستیم که تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، اما به مردم عزیزمان این اطمینان را می دهیم که نمایندگان و مسئولان در دولت بی شک از هیچ چیزی فروگذار نکرده اند. تلاش برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی انشاالله.

توسلی با اشاره به مخالفت خود با زاهدی وفا گفت: در مورد مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برنامه های وی را بررسی کرده، با وی جلساتی داشته ام و تمامی امور مربوط به اموال و دارایی های وی را بررسی کرده ام. و بر این اساس مخالفت خود را با تصدی وزارت کار وی اعلام می کنم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران محترم، این مخالفت من بر اساس آرمان های امام خمینی (ره) است، امام ما امام مستضعفان و محرومان و محرومان بود. یکی از ویژگی های مهم و بارز حاکمیت مستضعفان این است که رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزرا و نمایندگان مردم محرومیت را به همین دلیل درک کرده و می فهمند که محرومیت یعنی چه.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: می‌خواهم بگویم از وزیر پرسیدم که آیا اموالی که به نام حضرتعالی است و فقط بخشی از آن را اینجا می‌خوانم، مال شماست یا خیر؟ خانه روستایی 1800 متری آپارتمان نیاوران 180 متری ویلا نیروی هوایی 400 متری زمین کرج زمین دزاشیب و … سوال من این بود که آیا این ملک مال شماست یا خیر؟ من این املاک را بررسی کردم و دیدم 100 هزار میلیارد تومان است اما به من گفت این رقم را به هزار میلیارد تومان رساندی.

وی افزود: پاسخ او به من این بود که من سرایدار هستم. سوال من این است که چگونه این حمایت حاصل شد؟ البته بخشی از این اموال متعلق به برادرش بوده و برادرش دچار مشکل شده است، اسناد پزشکی نیز وجود دارد که به صورت قانونی به او منتقل شده، سپس ورثه وی ادعا کرده اند و اکنون 11 سال است که پرونده در دادگاه است.

توللی ادامه داد: نظر من این است که وزیری که بخواهد وزیر رفاه کارگران، مستمری بگیران و معلولان شود نمی تواند سرمایه دار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید