بررسی برنامه ها و سوابق زاهدی وفا در کمیسیون انرژی مجلس


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900738

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح ها و سوابق گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز آن کمیسیون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 19 مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون مربوطه اشاره کرد و گفت: آقای حبیب الله دهمرده سوال از وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت تکمیل نیروگاه بادی نادر در استان سیستان و بلوچستان بود.

شریعتی افزود: پس از شنیدن توضیحات محرابیان مقرر شد مدارک سوال کننده، وزارت نیرو و سازمان انرژی های تجدیدپذیر به کمیته انرژی کمیسیون ارائه شود و در صورت نیاز اعضای کمیته از محل نیروگاه بازدید کنند. ، و پس از ارائه گزارش کمیسیون، استعلام رضایت نسبت به ارسال موضوع به دادگاه تصمیم گیری کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای اسلامی ادامه داد: قدری نماینده شیراز نیز موضوع «تحویل نیروگاه ها بر اساس اصل 44» را مطرح کرد که مقرر شد طرحی ارائه شود. این موضوع را به کمیته گزارش دهید و سپس تصمیم گیری کنید.وزیر قول داد تا آخر هفته به نیشابور سفر کرده و از نزدیک وضعیت پروژه ها را بررسی کند.

وی افزود: همچنین نماینده علی آباد رحمت الله نوروزی از وزیر درباره «بحث قطعی انتقال برق و آب صنعتی» سوال کرد که پاسخ های وزیر به این نماینده قانع کننده بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی شورای اسلامی گفت: بررسی طرح ها و سوابق زاهدی وفا، گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر دستورات جلسه امروز بود و گزینه پیشنهادی وزارت تعاون به سوالات مطرح شده پاسخ داد. نمایندگان و سوابق خود را روشن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید