طوفان الاقصی برخاسته از ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها است

امام جمعه کرمانشاه:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسراییل هرگز نخواهد توانست طوفانی را که جوانان فلسطینی برپا کرده اند به دست فراموشی بسپارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آخرین خطبه های نماز جمعه خود در قامت امام جمعه شهر کرمانشاه گفت: اسراییل هرگز نخواهد توانست طوفانی را که جوانان فلسطینی برپا کرده اند به دست فراموشی بسپارد چرا که ظلم و تعدی و تجاوز خود صهیونیست ها باعث این طوفان شده و مظلوم نمایی آنها به هیچ دردی نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: مقاومت مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

وی از مردم خواست تا به بچه های فلسطینی و زلزله زده های افغانستانی کمک کنند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش به خانم مرضیه حدیدچی(دباغ) به عنوان اولین فرمانده سپاه همدان اشاره کرد و خانم دباغ را نمونه بارز یک الگو برای بانوان دانست و گفت: او با داشتن هشت فرزند فعالیت سیاسی و نظامی داشت و از مراقبان امام در پاریس بود و تا آخرین لحظه فعالیت داشت.

وی همچنین به روز نابیانایان اشاره کرد و گفت: باید همیشه به یاد نابینایان باشیم.

امام جمعه کرمانشاه به هفته پیوند اولیا و مربیان نیز توجه کرد و افزود: بچه ها امانت الهی و بالاترین ثروت ما هستند و باید آنها را اسلامی تربیت کنیم و بچه مسلمان تحویل دهیم.

آیت الله علما که امروز در آخرین خطبه نماز جمعه خود گفت: بیش از ۴۰ سال است که در خدمت انقلاب و نظام هستم و بعد از این هم همینجور خواهد بود.

وی اضافه کرد: قبلا هم به همین اندازه که مسئولیت امام جمعه شهر کرمانشاه را داشتم به آیت الله گلپایگانی مسوول دفتر مقام معظم رهبری قول داده بودم.

امام جمعه کرمانشاه از مردم کرمانشاه خواست که در حق او دعا کنند و او نیز در حق مردم دعا خواهد کرد.

گفتنی است که آیت الله علما به مدت ۱۶ سال از اسفند ماه سال ۸۶ به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فعالیت داشت، وی پیش از این نیز به مدت ۲۳ سال امام جمعه سیرجان بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید