عاملان پرتاب مواد محترقه به مسجد لواسانات دستگیر شدند


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909060

مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر از دستگیری 11 نفر از عوامل اصلی آشوب و تخریب منطقه لواسانات که اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت مسجد کردند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران شامگاه یکشنبه در پیامی اعلام کرد: شامگاه 13 آبان فتنه گران تحت نفوذ و حمایت شبکه معدنی در منطقه لواسانات با پرتاب 3 کوکتل مولوتف به محوطه مسجد، قصد برپایی آن را داشتند. در آتش با اقدامات به موقع مسئولین مسجد و اهالی آتش مهار شد و این اقدام تخریبی به نتیجه نرسید.

پس از این حادثه تیمی از افسران زبده کلانتری وارد این موضوع شدند و با اقدامات فنی پلیسی و کارهای اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت نفوذ و حمایت یاران خود اقدام به عملیات خرابکارانه می کردند، شناسایی شدند. مخفیگاه عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه 11 نفر (4 تبعه کشورهای همسایه و 7 ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاه و 19 مولوتف دستگیر شدند. کوکتل تهیه شد، مقداری اسلحه غوغا و تعدادی ماسک و از آنها یک ماسک پوشاننده صورت پیدا شد.

در ادامه این پیام آمده است: این افراد با تشکیل باند و تحت نفوذ و حمایت شبکه های معند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی کردند. پلیس در راستای انجام وظایف محوله با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد جدی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که هیچ فردی آرامش عمومی را به خطر بیندازد.

دیدگاهتان را بنویسید