کشف بیش از 4000 نوع مواد محترقه غیرمجاز در هلیل آباد


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815628

حسن زاده از کشف 4200 نوع مواد محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی در تشریح این خبر گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی هلیل آباد و مبارزه با فروشندگان غیرمجاز مواد محترقه، طرح مبارزه با تقوای غیرمجاز مواد منفجره چهارشنبه آخر سال در این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح و در بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی از واحدهای صنفی ۴۲۰۰ نوع مواد محترقه غیرمجاز پرخطر کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم پس از اقدامات مقدماتی بازداشت شد. پرونده تشکیل شد. محاکمه به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی هلیل آباد با تاکید بر نقش و اهمیت والدین در کنترل رفتارهای پرخطر نوجوانان و جوانان در چهارشنبه آخر سال گفت: .

وی پیشگیری از حوادث و صدمات ناشی از مصرف مواد قابل اشتعال در روزهای پایانی سال را یکی از ماموریت های پلیس می داند و اذعان می کند: مرکز فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص فروش و توزیع مواد قابل اشتعال است. با فعالیت دلالان در زمینه مواد قابل اشتعال می توانند از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید