کشف 8 تن تخم مرغ غیرمجاز در هلیل آباد


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838032

حسن زاده از کشف 8 تن تخم مرغ غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان هلیل آباد خبر داد و گفت: در رابطه با این موضوع این فرد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کالاهای کشف شده به اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد. . شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: پلیس هلیل آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پس از انتقال خودرو به کلانتری، در بازرسی از کامیون مورد نظر، 8 تن تخم مرغ فاقد مدارک بهداشتی و حمل کشف شد.

فرمانده انتظامی هلیل آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش تخم مرغ های کشف شده را یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کالا به وزارت جهاد کشاورزی تحویل داده شد.

وی در پایان بر برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و سرمایه ملی تاکید کرد و اذعان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور موجب بروز جرایم دیگری نیز در جامعه می شود و برخورد با آن از اولویت های سازمان است. پلیس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید