صدور دستور دستگیری و درمان بیمار روانی متخلف سنندج / ظرف 10 روز باید عاملان مواد مخدر در میدان نبوت سنندج دستگیر شوند.


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878886

سردار علی آزادی دستور بازداشت یک بیمار روانی اهل سنندج را که برهنه در ملاء عام در سنندج بود و فیلم وی نیز در فضای مجازی پخش شد را صادر کرد و در مراکز درمانی مربوطه بستری و روند درمان وی تحت نظر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار علی آزادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 1 تا 8 تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، اظهار داشت: این هفته به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر تعیین شده است. مطالبات حق مردم استان کردستان است و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای این امر به کار بسته است.

وی افزود: شهروندان کردستانی می توانند در سامانه های تلفنی 128 و 110 نسبت به آزار و اذیت و حضور معتادان متجاهر در محافل عمومی اطلاع دهند تا همکاران ما بلافاصله در محل حاضر شده و آنها را تحویل بگیرند.

سردار آزادی گفت: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی سوزاندن زنان در جامعه است که منجر به جرایم دیگری مانند سرقت، قتل و… می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با اشاره به برنامه های متنوع مناسب برای این هفته در استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، سخنرانی قبل از برگزاری کلاس های آموزشی نماز جمعه وی از میز خدمت و اجرای برنامه های زندگی و ورزشی از مهمترین برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار آزادی افزود: در سه ماهه بهار امسال 612 معتاد متجاهر از استان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی با اشاره به پخش فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حضور شهروندی با وضعیت نامناسب در میادین اصلی شهر سنندج، گفت: این فرد معتاد نیست، بلکه بیمار روانی است و هیچ کمپ و بیمارستانی تمایلی به پذیرش او ندارد.

سردار آزادی به جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور دستور داد تا وی را دستگیر و به مراکز درمانی مرتبط با وضعیت وی منتقل کنند و روند درمان وی را زیر نظر بگیرند.

وی همچنین دستور داد ظرف 10 روز به حضور معتادان و فروشندگان مواد مخدر در میدان نبوت سنندج رسیدگی و عاملان توزیع مواد مخدر در آنجا دستگیر شوند.

سردار آزادی گفت: در سه ماهه نخست امسال 376 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و یک هزار و 90 نفر در ارتباط با توزیع و مصرف مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید