عامل شهادت یکی از افسران هنگ مرزی سراوان دستگیر شد


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879589

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل شهادت سرگرد رسول طالبی توسط ماموران هنگ مرزی سراوان پس از 5 سال فرار به هش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار «احمد طاهری» در گفت و گو با عصرهامون در تشریح جزئیات این خبر گفت: 12 دی ماه سال 96 در پی شهادت سرکوبگرانه یک قاچاقچی مسلح عمده مواد مخدر که منجر به کشف تریاک و کشته شدن دو شرور مسلح شد. شناسایی و دستگیری سایر متهمان فراری و عوامل اصلی شهادت این مرزبان جان برکف در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا با تلاش پلیس، یکی از متهمان اصلی شهادت سرگرد طالبی شناسایی و به دلیل فرار و نامشخص بودن محل، تلاش ماموران برای به دام انداختن وی ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در تحقیقات تخصصی خود مدارکی از زندگی مخفیانه متهم در شهرستان هش دریافت و در نهایت با تلاش پلیس امنیت عمومی این شهرستان هش پس از 8 ماه رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های آن شهر شناسایی و روز گذشته در یک حمله غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار طاهری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم فراری، یک قبضه اسلحه کلاشینکف با چهار تیغه چوبی و 25 فشنگ مهمات کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت مرزبان جان برکف استان و معرفی وی به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و متخلفان امنیت عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید