هنگ مرزی ارومیه اشراف 90 درصدی در مرزهای ارومیه دارد


ساعت: 09:43
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885776

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی پرسنل مرزبانی به نیرویی مقتدر تبدیل شده است، گفت: هنگ مرزی ارومیه اشراف 90 درصدی در مرزهای ارومیه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، یوسف خسروی امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پاسگاه مرزی و نوار مارمیشو ضمن تقدیر و تشکر از مرزبانان گفت: مرزبانان سختی های گذشته را تحمل کردند. این کار را انجام دهید و به تنهایی بار خود را بر دوش نگذارید، زیرا در مرز تعداد زیادی وجود دارد، مشکلات وجود دارد، اما مرزبانان غیور با جان و دل سعی می کنند امنیت را تامین کنند.

وی ایمان و اخلاص را لازم و واجب می داند و بیان می کند: همه ما سربازان ولایت فقیه هستیم و باید به این خدمت افتخار کنیم و با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت به خوبی از مرزهای ایران اسلامی دفاع کنیم.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی مرزبانان به نیرویی قدرتمند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امنیتی که شما مرزبانان در مرزها ایجاد می کنید ثمره آن در عمق مرکز احساس می شود. کشور و عامل توسعه و آبادانی کشور هستند.

خسروی تصریح کرد: امنیت خریدنی نیست و باید ایجاد شود بنابراین اولویت و نیاز اصلی هر کشوری امنیت است و اگر امنیت نباشد قطعا در بسیاری از اقدامات خود با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون با انسداد نوار مرزی و با تلاش مجاهدانه مرزبانان توانسته ایم از خاک مقدس و پاک ایران زمین پاسداری کنیم و مرزبانان در این مسیر سختی های زیادی را متحمل شده اند. “

خسروی تصریح کرد: در راستای انسداد نوار مرزی و مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران مرزبانی هنگ مرزی ارومیه با کمین های هدفمند و با استفاده از تجهیزات نوری و الکترونیکی نوار مرزی را رصد کرده اند.

وی افزود: هنگ مرزی ارومیه دارای 160 کیلومتر نوار مرزی و هم مرز با کشورهای مهمی مانند ترکیه و عراق است که مرزبانان شبانه روز چه در زمستان و چه در تابستان با فداکاری و فداکاری برای ایجاد امنیت و آرامش فعالیت می کنند.

خسروی از کشف 521 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در مرزهای ارومیه خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 383 دست لباس، 6 هزار و 100 دلار ارز و 185 هزار نخ سیگار توسط مرزبانان کشور کشف و ضبط شده است. هنگ مرزی ارومیه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید